Eigenschap Bestandspad wijzigen

Hallo

Ik ben op zoek naar hoe ik het pad van het .prtprp-eigenschapsbestand kan wijzigen, omdat het in de oude map 2012 voor mijn solidworks 2013 wordt geplaatst

capture_acces_prtprp.png
1 like

Als je de tutorials hebt bekeken

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/solidworks-le-formulaire-de-proprietes

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/editeur-de-formulaire-solidworks

Ze praten erover en mogen niet worden opgeslagen in solidworks-bestanden

voor de stap verloren ze bij de verandering van versie

@ Gerald je hebt niet goed gekeken en geluisterd ;-(

@+ ;-)

Bestandslocatie optie BOM-sjabloon

Wanneer de eerste tabel is ingevoegd, slaat u het recordpad op een veilige locatie op

Sla vooral niet op in de standaard installatiepaden in Solidworks

Als je solidworks verwijdert, verlies je alles (het is stom) 

Beweeg de muisaanwijzer over de locatie van dit corresponderende document hiervoor in de SOLIDWORKS-opties in Bestandslocaties Selecteer het filter voor het bestand met aangepaste eigenschappen Verwijder het standaardpad en voeg het vervolgens weer toe aan aangepaste bestanden U kunt slechts naar één pad verwijzen

vanaf 25 mm aflezing in de tutorial 

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/solidworks-le-formulaire-de-proprietes

@+ ;-)

2 likes

Hallo, je moet naar je opties gaan, dan naar bestandslocaties en vervolgens naar documentsjablonen.

U verwijdert de sjabloonmap uit de lijst en u voegt de gewenste map toe.

Zie bijgevoegde afbeelding

propriete.png
3 likes

Hoi gt22

Ik heb gezien luisteren om tekstbestanden te maken en alle toutime. Maar ik zag in de tutorials niet dit zeer specifieke punt van het veranderen van het repertoire. Omdat het in de tutorials wordt gemaakt en het bestand wordt geplaatst, maar als het al bestaat, is het niet hetzelfde 

Mijn setup is zo dat al mijn documentsjablonen, soldeerprofielen en al het andere op een andere harde schijf staan. 

Het is alleen dit eigenschappenbestand dat in 2012 is gemaakt dat me problemen bezorgt

bovendien heb ik 2012 verwijderd, maar de map blijft 

Ik zal proberen de map te verwijderen

Zie mijn antwoord! ^^

@bart

Ik heb geen zoekopdracht in C: voor mijn documenten

capture_option_system.png

Oeps, @ Bart

Daar had je het over......

capture_option_propriete.png
1 like

Bekijk deze afbeelding

SOLIDWORKS-optie

Locatie van het bestand

Filters Aangepaste bestandseigenschappen

Het standaardpad verwijderen

en voeg het later toe

Bestandslocatie: slechts één pad mogelijk

@+ ;-)

capture_chemin_de_fichier_model_de_dock.png
1 like

@gt22

Ik ben bijna 40 jaar oud, dus de kleine geschriften, als ze ze me niet voorlezen, zie ik ze niet!!

;-))

1 like

en ik 60 wat moet ik zeggen ;-) 

@+ ;-)

1 like

in Optie/Systeemoptie/Bestandslocatie/Aangepaste eigenschapsbestanden

dan:

custom property file en  SOLIDWORKS biedt u een standaardpad met templ/lang iets dergelijks 

Dus je verwijdert het omdat ER ALLEEN EEN BRONBESTAND KAN ZIJN VOOR DE PERSOONLIJKE EIGENSCHAPPEN

en u vervangt het door een van uw aangepaste bestanden door een nieuw pad te maken, dat u ergens anders kiest dan op de standaard SOLIDWORKS-locatie (anders worden uw formuliersjablonen niet in aanmerking genomen in toekomstige versies van SOLIDWORKS.

Ik heb alles geleerd met deze lynkoa tutorials: hier is het 

http://www.youtube.com/watch?v=sueIfwDTW_Q

1 like

@Nicolas

het is het antwoord van Bart in langere tijd

de tutorials ja om te maken wijzigen, maar de selectie stap in de optie zoals Bart's afbeelding het is er niet

Precisie, als je, net als ik, verschillende versies hebt (2013 en 2014 op hetzelfde werkstation), maak dan de wijzigingen met de oudste 

In plaats van documentsjabloon moet u klikken op 

AANGEPAST EIGENSCHAPPENBESTAND

als bijlage hieronder

En dat is waar je op verwijderpad  klikt en een ander pad maakt dat je ergens anders opslaat dan het standaardpad van solidworks

@+

sans_titre_1.jpg