Hallo
Ik ben op zoek naar de lijn (en) te wijzigen in de config.pro zodat ik de grijze gradiënt op het 3D-venster kunt wijzigen?
De tovenaar.
Hallo
Ik ben op zoek naar de lijn (en) te wijzigen in de config.pro zodat ik de grijze gradiënt op het 3D-venster kunt wijzigen?
De tovenaar.
Hallo
Het leek mij dat de aanpassingen van de gebruikersinterface niet in het config.pro-bestand stonden, maar in het bestand config.win .
Ik zal dat controleren en contact met je opnemen
Yves
Dat klopt... Het staat in het bestand config.win
Als u deze video afspeelt (in het Engels, maar niets ernstigs), krijgt u alle bewerkingen die u moet volgen om de kleur van het grafische venster te wijzigen. Het is niet heel ingewikkeld ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=osUFSQF3aiA
Yves
Hallo
Aan de andere kant moet je voorzichtig zijn met de kleurverandering van de achtergrond in 3D, want als je de kleur van het palet "Achtergrond" verandert, heb je dezelfde kleur voor je tekening, en dan kan het in de ogen prikken , afhankelijk van de kleur die je hebt aangebracht.
Thomas
Hallo
Wees voorzichtig, het hangt ervan af of je in Pre-Creo of Creo bent!
Voorheen was het een color.scl of tartempion.scl bestand, waarnaar wordt verwezen in uw config.pro:
SYSTEM_COLORS_FILE geldig pad (bijv. D:\\users\config\color.scl)
Je verandert je systeemkleuren, je slaat het scl-bestand op de juiste plek en met de juiste naam op, je voegt de optie toe in de config.pro.
Voor Creo is het nog steeds een .scl-bestand, maar er wordt nu naar verwezen in de opties: bestand, opties, systeemkleuren. Je verandert daar je kleuren, exporteert dat bestand vervolgens naar de juiste plaats en exporteert de config.win naar waar je begint.
En normaal gesproken rolt het.
@+
Geweldig, heel erg bedankt.