Hallo
Ik wil de verhoging wijzigen van een teller die via SmartCounter (myCADtools) is gemaakt.
Ik heb toegang tot de definitie van de gewenste teller via de EPDM-administratie en vervolgens via de eigenschap myCADtools. Mijn meter is ingesteld om automatische tellers te beheren op studienummer, wat hij heel goed doet. Mijn probleem is dat ik de incrementele waarde van sommige van deze tellers zou willen wijzigen, maar ik kan ze alleen zien en niet wijzigen.
Heeft iemand de oplossing?
Bijgevoegde afbeelding: Algemene teller en automatische tellers gemaakt.
Anthony
smartcounter.jpg
1 like
Het is oké, vond ik, er is een XML-bestand in de SmartCounter-opties waarmee je alle tellers en hun waarde kunt zien die je kunt wijzigen.
1 like
Hallo
Ik heb een probleem met de meters. Ik wil graag dat mijn teller elke keer weer op 0 begint als ik een registratie van mijn artikelen via de batcheigenschappen wil verhogen. Als bijlage wordt de laatste verhoogde waarde weergegeven in de cel "Waarde: 20". In het xml-bestand kun je zien waar deze waarde staat. Als ik mijn BatchProperties opnieuw laad, begint de teller vanaf deze waarde, maar ik zou graag willen dat deze opnieuw begint bij 0.
Hoe kan ik dit doen? Kan iemand mij helpen?
Hier is de structuur van het xml-bestand "Smartcounter.xml":
<Tellers>
<Teller name="Tracking" Version="1" id="ID908105543049" Auto="0" AutoName="<SW:Reference
> " type="4" RangeCounter="Onwaar" RangeUser="" RangeNbr="" RangeComment="" RangeDate="2019-07-25 11:05:19">
<SubCounter id="" name="" type="1" Level="1">
<Value value="20" StartValue="1" step="1" EndValue="999" />
<Aangepaste waarde="001" SeparatorList="; " LinkFileList="Onwaar" />
<Formaat value="00#" />
</SubCounter>
</Teller>
</tellers>
Dank u voor uw hulp.
compteur_dans_smartproperties.docx