Bewerk de pop-upbalk in Solidworks

Hallo

Ik zou graag willen weten of het mogelijk was om pictogrammen in de pop-upbalk opnieuw te jetten

die wordt weergegeven wanneer u bijvoorbeeld een onderdeel selecteert (zie bijgevoegde foto).

Bij voorbaat dank.

cadre_rouge.jpg

Dat is dus een hele goede vraag!

Ik zal het uitzoeken.

In plaats daarvan gebruik ik de sneltoetsbalk die wordt weergegeven met een sneltoets.

Hallo, als je de juiste klik en de juiste klik in de balk aanpast??

Vriendelijke groeten

Hallo

Ik heb de indruk dat je geen wijzigingen kunt aanbrengen in de contextuele vensters,

want op dezelfde manier zou ik graag op een andere manier functies willen kunnen toevoegen onder de grijze tabbladen (voorbeeld, component of functie (grijze lijnen op de foto)). Je kunt er een aantal verwijderen met aanpassing door de regel die je wilt uit te vinken, maar helaas kun je er niet meer toevoegen, ik kan het tenminste niet vinden.

Het klopt Bart, er zijn snelkoppelingsbalken of ook muisbewegingen maar ik vind het minder praktisch. Ik werk ook aan Autocad en misschien zeg ik dit daarom omdat je daar echt alles kunt aanpassen.

Als iemand een oplossing heeft, ben ik er helemaal voor.

Fijne dag.

Ik kwam dit tegen:

http://help.solidworks.com/2015/french/SolidWorks/sldworks/c_context_toolbars.htm

In principe kan het niet worden gewijzigd.

Als je naar de bijgevoegde afbeelding kijkt, kun je zien dat dit menu alleen met selectievakjes wordt geactiveerd, dus geen instellingen mogelijk, sorry.

menu.png
1 like

Hoi allemaal

Aangezien er geen oplossing is voor mijn vraag, zal ik stellen dat ik het probleem zelf heb opgelost.

Dank u zelfs aan allen.

Fijne dag.

Geen oplossing.