Chciałbym otrzymać pomoc przy projekcie. I możliwe jest posiadanie okna, które wyskakuje, gdy otwieram mój zestaw. W środku prosi mnie o informacje (np. długość, szerokość, ep, wysokość itp.), które bezpośrednio modyfikują moje równania o tej samej nazwie. Nie znam się na pisaniu makr ani VBA. Powiedz mi, czy jest to możliwe w prawdziwym świecie.
Uważam, że makro przynosi dużo ciężaru dla problemu, który można rozwiązać po prostu za pomocą niestandardowych ustawień części.
Oczywiście nie ma wyskakującego okienka... ale byłbym na tyle ciekawy, aby poznać jego zastosowanie. Po zdefiniowaniu pomieszczenia nie trzeba próbować ponownie definiować wszystkich parametrów za każdym razem, gdy je otwierasz. Jeśli?
Witam I dziękuję za tę informację. Ten projekt jest częścią optymalizacji moich zasobów w mojej firmie. Mówiąc dokładniej, stworzył identyczne pojemniki, ale różnią się formą, a jednocześnie są szybsze.
Trudno mi się tu połapać w kontekście. Brakuje wielu danych... A logika stojąca za tymi, które podajesz, umyka mi.
Jeśli dobrze rozumiem (a raczej to, co wydaje mi się, że zgaduję z grubsza), kosz to zespół (zawierający + koła + uchwyty + ...), którego wymiary, pozycje i inne są sterowane równaniami, a Ty chcesz tworzyć różne rozmiary za każdym razem, gdy ten sam zespół jest otwierany, i zapisać go jako osobny dokument dla każdego rozmiaru? (??)
Jeśli występuje powtarzanie się rozmiarów pojemników, lepiej stworzyć typowe pomieszczenie swojego kosza, a następnie uruchomić makro, które wyświetla wyskakujące okienko ustawień i dodaje nową konfigurację z wartościami wprowadzonymi przez użytkownika?
Pojedynczy plik z wieloma konfiguracjami.
PS:
Optymalizacja między automatycznym a ręcznym uruchomieniem to dokładnie 1 kliknięcie; Z pewnością nie warto ryzykować problematyzowania otwierania dokumentu. Czy tworzysz 1 nowy inny pojemnik co 5 sekund?