Hallo
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de standaardvensters te verbergen die worden weergegeven in de Adobe-preview van de PDM-verkenner? want ineens moet ik ze elke keer verkleinen of de pdf openen om te zien.
(Ik gebruik standaard PDM)
capture_2.jpg
Hallo
Klik met de rechtermuisknop op het voorbeeld, ga naar "Voorkeuren... " en vink vervolgens op het tabblad "Document" het vakje aan: "In webbrowser, geef PDF standaard weer in leesmodus".
Vriendelijke groeten
Kanton Gauthik
3 likes
Hallo, bedankt voor je feedback, maar ik heb blijkbaar geen toegang tot de voorkeuren vanuit het voorbeeldvenster.
Wat nog verrassender is, is dat dit "probleem" willekeurig is, afhankelijk van de PDF waarop ik klik. Soms wordt het goed weergegeven op volledig scherm.
Hallo
Ik heb een oplossing voor de software zelf, het is mogelijk dat het werkt op de verkenner, voor mij werkt het in ieder geval!
Voor het rechterdeelvenster :
Ga naar Edit /preferences => categorie documenten en vink deze twee vakjes aan:
"Herstel de laatste instellingen die worden weergegeven bij het opnieuw openen van het document"
"Onthoud de huidige staat van het gereedschapspaneel"
=> het rechterdeelvenster verbergt en vervolgens Acrobat opnieuw opent, zou het niet meer moeten verschijnen.
Voor het linkerdeelvenster :
Open de Windows Register-editor (start/run " Regedit ")
Ga dan naar : HKEY_CLASSES_ROOT\AcroExch.Document.DC\shell\Read\command
Wijzig ALLEEN de naam van het einde van de standaardsleutel
Van : "%1"
A : /A "navpanes=0" "%1"
Start Acrobat Reader opnieuw en er mogen geen rechter- of linkerdeelvensters meer worden weergegeven, volledig scherm !
U zult achteraf de PDM moeten controleren.
1 like
Hallo
Bedankt voor je feedback, voor het rechterpaneel werkt het. Aan de andere kant is het voor het linkerdeelvenster nog steeds aanwezig in het PDM-voorbeeld.
Het is oké dat ik een alternatieve oplossing heb gevonden, bij het maken van de PDF moet je de optie "Bladwijzers opnemen" uitschakelen. De PDF's verschijnen dan op volledig scherm in het voorbeeld.
capture_c.jpg
3 likes