Het is me gelukt om mijn verstelbare brilmonturen te maken, maar nu ik heb geëxtrudeerd en de kruising van mijn onderdelen heb gemaakt, zijn er gezichten van mijn stukken die ik aanpasbaar zou willen maken om de helling van deze gezichten te veranderen!!! om de hoek van het neuswiel aan te passen
Bijgevoegd is een afbeelding van wat ik graag zou willen kantelen met verschillende hoeken
Dus als ik de neuspads met verstelbare hoek wil toevoegen, kan ik dat dan direct doen of moet ik een ander onderdeel maken dat ik daarna in elkaar zet of is een boleene operatie mogelijk?
Ja, het is mogelijk om een tweede onderdeel te maken en configuraties te maken van onderdeelfamilies daarop, en de assemblage dienovereenkomstig te configureren. Of het is mogelijk om alles in één multi-body kamer te configureren.
Als ik het goed begrijp; De hoeken zijn niet hetzelfde, afhankelijk van de vlakken, dus je hebt liever een afgevlakte functie nodig => je vlakken maakt (loodrecht op het vlak) waar je een hoek wilt opleggen en je maakt de bijbehorende schetsen. Vervolgens maak je een gladstrijking tussen deze verschillende secties (het kan overigens gemakkelijker in oppervlakte zijn). Indien nodig moeten geleidingscurves worden toegevoegd om de baan op te leggen.
Deze handeling moet worden uitgevoerd voordat het verlof wordt opgenomen. Als je pads wilt toevoegen, is het waarschijnlijk gemakkelijker om het materiaal ook eerder toe te voegen om de snede maar één keer te maken.
Sorry, ik heb geen SW bij de hand, dus ik kan je geen voorbeeld geven.
In feite zou het de Bossage-basisscanfunctie met 2 profielen en een pad zoals de sweep to rail-functie van rhino vereisen.
Ik ga het proberen in de oppervlakte, maar voor nu probeer ik een plan te oriënteren voor mijn tweede schets, maar ik kan het niet oriënteren zoals ik wil