Edytuj plik stl z thingiverse

Witam 

Dostałem plik STL, problem w tym, że jest trochę za mały. 

Nie mogę tego zmienić w Solidworks. Chciałbym usunąć 2-3 mm na dwóch częściach. 

Jestem nowy w solidworks. Jestem pewna, że to nie może być trudne, ale bardzo chciałabym się nauczyć, jak to robić, a nie żeby ktoś zrobił to za mnie. 

Z góry dziękuję za pomoc. W razie potrzeby mogę podać link do thingiverse, a nawet stl. 

Witam

Czy mógłbyś udostępnić swój plik z nadrukiem tego, co chciałbyś mieć, aby lepiej poprowadzić Cię w nauce.

1 polubienie

Przede wszystkim plik stl musi zostać zaimportowany jako bryła woluminu lub na granicy powierzchni (ale jego modyfikacja będzie bardziej skomplikowana).

Domyślnie pliki stl są importowane jako bryła graficzna.

2 polubienia

Witam 

Przede wszystkim plik musi być w woluminie 

@+

Witam

Osobiście uważam, że solidworks nie jest przystosowany do otwierania i pracy z formatem STL. Próbowałem już bez powodzenia.

tworzenie 3D i eksportowanie w STL działa jednak dobrze.

aby zmodyfikować STL, przechodzę przez meshmixer, w sieci są samouczki wideo, nie jest to super skomplikowane.

Witam, oto link: https://www.thingiverse.com/thing:1216409 

Włożyłem też STL do komputera.

W rzeczywistości wycięcie do umieszczenia zegarka jest zbyt cienkie, musiałoby być otwarte o 3 mm bardziej w kierunku przodu (aby nie musieć modyfikować drugiej części wewnątrz. 

Myślałem o zrobieniu prostokątnego szkicu przez całe wycięcie, wytłoczeniu go tak, aby przeszedł na drugą stronę i usunięciu materiału z tego prostokąta, ale nie  mogę tego zrobić:(:(

apple_watch_dock_shell_-_thingiverse.stl

Zobacz ten link

Aby zaimportować i edytować neutralne pliki

https://www.lynkoa.com/contenu/limportation-de-fichiers-neutre-solidworks

@+

Przetestowałem jak na filmie, ale to w ogóle nie działa. W ogóle nie oferuje mi tej funkcji. Naprawdę nie wiem dlaczego

Którą wersję oprogramowania posiadasz?

W 2019 r.