Een Solidworks-basiskaart bewerken

Hallo allemaal,

Ik heb momenteel 3 A4, A3 en A0 basemaps met cartridge van mijn bedrijf

Bij het openen van het A4-bestand heb ik het achtergrondplan met cartridge en in de projectie-eigenschappen de Europa-modus

Het probleem is dat van één deel = > een tekening maakt, de 3 formaten automatisch in de VS worden geprojecteerd

Hoe verander je dit?

Wetende dat als ik het bestand van mijn A3 en A0 basemap open, ik een lege tekening heb zonder cartridge!!

Ik weet niet of ik duidelijk genoeg was, maak in feite een plan van een onderdeel, ik heb de bedrijfscartridge met de verschillende belangrijke punten.

Maar een project in de VS dat bij elke nieuwe tekening moet worden aangepast

De configuraties van de tekeningen werden uitgevoerd door een persoon die niet meer bij het bedrijf werkt.

Bij het openen van de basiskaarten alleen heb ik alleen het titelblok op het A4 formaat en projectie type Europa, als ik verander en opsla is de wijziging niet gedaan als ik deze tekening via een kamer open.

Bedankt voor je oplossingen

Hallo

Ik denk dat je de eigenschappen in je document moet wijzigen en het vervolgens als een sjabloon moet opslaan, zodat het rekening houdt met de wijzigingen.

4 likes

Hallo

U klikt met de rechtermuisknop op het plan en vervolgens op Eigendom om de projectiemodus te controleren.

Moge de kracht met je zijn.

projection.jpg
3 likes

Nadat u de instelling Projectie Europa hebt gewijzigd, moet u het model opslaan zodat het altijd in de Europa-modus blijft.

1. Parameteraanpassingen maken op een tekening

2. Sla vervolgens het patroon op:

Doe "Opslaan als" en verander de extensie in "*.drwdot" en overschrijf het oude tekensjabloon.

Daar ga je

9 likes

Dank u voor uw antwoorden

Ik denk dat ik het probleem heb dat ik niet eens de A4-achtergrond kan openen met de instellingen, bedrijfscartridge enz

Ik heb alleen een blanco vel papier, maar toch probeer ik hetzelfde document te openen dat ik gebruik om een tekening te maken waar ik de cartouche heb

Bekijk dit bericht en de reacties. Misschien vindt u wat u zoekt:

http://www.lynkoa.com/forum/3d/solidworks-fond-de-plans

1 like

Er zijn twee dingen om te onderscheiden:

- DRWDOT-bestanden, dit zijn tekeningssjablonen.

- SLDDRT, dit zijn de basiskaartbestanden.

De subtiliteit is dat een drwdot een slddrt kan bevatten, dus als je een drwdot opslaat die een slddrt bevat, hoef je voor het maken van een tekening niet langer een basiskaart te kiezen.

In jouw geval, bijvoorbeeld, als je een leeg blad hebt (en het vraagt je niet om een basiskaart te kiezen), is dat omdat je je drwdot moest opslaan met een lege basiskaart, dus de oplossing is om de basiskaart van deze drwdot te verwijderen (uit de build-boom), de sllddrt te kiezen die goed past in de eigenschappen van het blad en opnieuw op te slaan in drwdot.

In de opties moet u ook duidelijk de standaardsjablonen definiëren die voor tekeningen moeten worden gebruikt.

Ik hoop dat het je kan helpen.

Mick

7 likes

Dit is een bug die bekend is onder solidworks.

U opent uw achtergrondkaart en er wordt niets weergegeven.

Onder welke versie ben jij?

Bewerken: -1... Waarom?! ^^

2 likes

Hallo allemaal,

Om het eenvoudig en snel te maken

Ik heb gewoon het .slddrt-bestand geopend, ik heb de projectie in Europa gewijzigd

Save Keep: behalve dat ik hier DRWDOT, SLDDRW, DRW en natuurlijk DXF en DWG aangeboden krijg

Ik heb de drwdot geprobeerd, maar ik kan dit formaat niet openen als ik in een kamer ben => maak een tekening => ik heb niet de mogelijkheid om dit formaat te kiezen

Dus ik heb het bestand gewoon hernoemd, ik heb de extensie .slddrt geplaatst

Ik open de tekening vanuit een EUROPA-projectiezaal

Bedankt allemaal;)