Hallo
Ik ben op zoek naar een wijziging van het ontwerp op een catpart-bestand, zoals aangegeven op de bijgevoegde foto, is er een manier om de bewerkingen weer te geven?
Bedankt
catr19.png
Hallo
Ik ben op zoek naar een wijziging van het ontwerp op een catpart-bestand, zoals aangegeven op de bijgevoegde foto, is er een manier om de bewerkingen weer te geven?
Bedankt
Goedenavond
Allereerst, in de juiste modus, geeft de kleur van de tandwielen (grijs) van de onderdelenlichamen aan dat de ontwerpmodus niet degene is die door de Catpart is gemaakt.
Schakel de hybridemodus uit (indien actief) en activeer deze (indien inactief).
Dan zijn er geen functies om weer te geven, de twee delen lichamen bevatten vast zonder geschiedenis.
Het is mogelijk om een geschiedenis te reconstrueren met behulp van de FR1-functieherkenningsmodule.
De laatste oplossing is om het onderdeel opnieuw te doen, de profielen te herstellen door sneden in de vaste stof te maken (Isoleer dit herstel en voer vervolgens de functies opnieuw uit (revolutie, zak enz.).
Re
Ik deed wat je me vertelde, ik activeerde het hybride ontwerp, de versnellingen zijn in groen, ik probeerde de geschiedenis opnieuw op te bouwen heb ik dit (bijlage)?
Bedankt
Goedenavond, je moet handmatige herkenning proberen, maar het kan geen spaken vinden, het lijkt logisch gezien de geometrie, je moet proberen de zakken en revolutie te herkennen.
Ik heb geen Catia in huis, maar als ik het me goed herinner, zijn er nog een pictogram voor handmatige herkenning.
Bewerken: een ander tabblad
Ik kijk naar morgen
zie in de tussentijd Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=03MjkFKg-XQ
Ik heb geprobeerd de video te volgen, maar ik krijg een foutmelding (bijgevoegd)!!
Ik heb de functieherkenningsmodule geactiveerd. Zoals in de reacties van de video die je me hebt gepasseerd?
Hallo, dit is de juiste opdracht, maar de module werkt alleen op het hoofdgedeelte (de eerste bovenaan de grafiek), op je foto ben je actief op de tweede.
U moet het werkobject op de eerste definiëren en vervolgens, zodra de herkenning is voltooid, de tweede definiëren als de hoofdtekst (klik met de rechtermuisknop op de hoofdtekst).
Re
Heel goed, het werkt
Bedankt