Ik zou graag willen weten of er een add-on is (of een functie die mij onbekend is), waarmee ISO-programma's voor werktuigmachines en numerieke besturing kunnen worden gerealiseerd; van Solidworks. Het doel is om het ISO-programma rechtstreeks te verkrijgen, of om het parallel aan de creatie van de 3D-onderdelen uit te voeren.
Er is inderdaad een extra programma genaamd Solidworks CAM dat momenteel beschikbaar is met Solidworks 2018 (Trial denk ik).
Als alternatief kunt u ook contact opnemen met uw Solidworks-wederverkoper, die u zeker zal doorverwijzen naar SolidCAM, dat een module aanbiedt die volledig is geïntegreerd met Solidworks.
Er zijn ook een paar gratis oplossingen beschikbaar op het internet (Fusion 360, HSM) die goed werken voor eenvoudige behoeften, maar hun bibliotheek met PostProcessors is vrij beperkt
Hallo, lang geleden (minstens 15 jaar...) heb ik EFICN gebruikt. ik weet echter niet of het nog bestaat. Hij creëerde het programma op basis van de machine en de ingevoerde gegevens. Een herlezing van de programma's en een correctie was echter helaas noodzakelijk.
Maar als het nog bestaat, is het mogelijk dat het is verbeterd.
Toen u uw bericht ontdekte, kon u dan via uw SolidWorks-reseller in contact komen met SolidCAM?
Zo niet, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen philibien@solidcam.fr, Application Engineer bij SolidCAM France Ik zal u kunnen informeren. Vriendelijke groeten