Piping Module - Voeg een kraan toe zonder accessoires

Hoi allemaal

Ik probeer een kraan naar mijn leidingen te maken, maar zonder aan het einde een accessoire toe te voegen, hoe doe ik dat?

Als ik het accessoire verwijder, gaan de eigenschappen van de routeringssectie die aan dat accessoire zijn gerelateerd, verloren.

Bedankt

Aurélien

Ik voeg eraan toe dat ik hoop had door met de rechtermuisknop op de kraan te klikken en vervolgens "Maak een aangepaste configuratie van de pijp", ik kon het accessoire verwijderen en de pijp behouden, maar deze verdwijnt wanneer ik de routing opnieuw bewerk ...

1 like

Het is absoluut noodzakelijk dat er een kamer is (zelfs een lege).

Creëer dus een accessoire zonder een volumelichaam erin. Gewoon een schets om te positioneren 

1 like

Hallo Max59, bedankt voor je antwoord.

Wat moet er in dit geval in de schets staan? Omdat mijn tube de eigenschappen van mijn accessoire aanneemt, toch? Moet ik in dit geval een accessoire zonder volumebehuizing hebben voor elke buisaanduiding in mijn bibliotheek?

Een domme vraag, maar als je het doet zoals je al deed en dan doe je een verwijdering van materie of een verwijdering van een lichaam werkt het niet??? Ik weet niet hoe het zit met routering, maar een voorstel voor een oplossing kan altijd helpen...

Hoi @ Aurelien

Zie deze tutorial   bij de  35   minuten  

https://www.youtube.com/watch?v=2B7GUy_CAgY

Hij vertelt over het ontstaan van stiksels

Het is super simpel

@+

@Manu, bedankt, maar het leidingwerk wordt gedaan in de montage en niet in onderdelen zoals de metalen structuur, we kunnen geen lichamen verwijderen, maar alleen de onderdelen

@GT22, bedankt, maar het gaat niet om het maken van een stiksel zonder accessoires aan het einde

1 like

Niets houdt je tegen als het nodig is

om buissecties voor u als accessoire te maken

om het buisgedeelte van uw kraan te definiëren

want het is precies dit accessoire dat de doorsnede van de buis bepaalt

Het is waar dat er maar weinig gelegenheden zijn om een buis zonder aansluiting te laten staan

(draad, huls, flens, enz......)

Het is aan jou om dit te zien en te testen, een manier om de blokken van het logboek af te leiden

@+

1 like

Oh ja tot op het bot! De GT :) is niet dom!

Bij ons is het heel gebruikelijk om een buis zonder accessoires te laten staan omdat wij deze aan de klant leveren (met een bescherming voor verstoppen) en de klant zijn verbinding direct maakt door te lassen

2 likes

Dus als je komt met een beschermende plastic dop als accessoire

Waarom maakt u deze beschermkappen niet door de routerings- en aansluitpunten te  maken

U heeft uw exacte lengte van de buis, evenals het gewenste gedeelte en  uw dop in uw lijst

@+

Ja en nee, deze doppen worden vlak voor verzending gemaakt, het zijn eenvoudige beschermingen die in de werkplaats worden aangepast op diameters variërend van 88,9 tot 800 mm!

Dus goed idee maar niet :).

Morgen test ik de mogelijkheid om componenten zonder volume te maken met al mijn buisafmetingen ;)!