Ik voeg eraan toe dat ik hoop had door met de rechtermuisknop op de kraan te klikken en vervolgens "Maak een aangepaste configuratie van de pijp", ik kon het accessoire verwijderen en de pijp behouden, maar deze verdwijnt wanneer ik de routing opnieuw bewerk ...
Wat moet er in dit geval in de schets staan? Omdat mijn tube de eigenschappen van mijn accessoire aanneemt, toch? Moet ik in dit geval een accessoire zonder volumebehuizing hebben voor elke buisaanduiding in mijn bibliotheek?
Een domme vraag, maar als je het doet zoals je al deed en dan doe je een verwijdering van materie of een verwijdering van een lichaam werkt het niet??? Ik weet niet hoe het zit met routering, maar een voorstel voor een oplossing kan altijd helpen...
@Manu, bedankt, maar het leidingwerk wordt gedaan in de montage en niet in onderdelen zoals de metalen structuur, we kunnen geen lichamen verwijderen, maar alleen de onderdelen
@GT22, bedankt, maar het gaat niet om het maken van een stiksel zonder accessoires aan het einde
Bij ons is het heel gebruikelijk om een buis zonder accessoires te laten staan omdat wij deze aan de klant leveren (met een bescherming voor verstoppen) en de klant zijn verbinding direct maakt door te lassen
Ja en nee, deze doppen worden vlak voor verzending gemaakt, het zijn eenvoudige beschermingen die in de werkplaats worden aangepast op diameters variërend van 88,9 tot 800 mm!
Dus goed idee maar niet :).
Morgen test ik de mogelijkheid om componenten zonder volume te maken met al mijn buisafmetingen ;)!