Toon/verberg en gladstrijkvolgorde

Hallo

Ik ontwerp een vliegtuig waarvan de romp uit verschillende delen bestaat.

In het begin deed ik ze op volgorde, beginnend bij de neus.

Toen moest ik correcties aanbrengen, waardoor ze niet meer in orde zijn en ik deze volgorde niet kan vinden

Bovendien, als ik een sectie wil koppelen/verbergen, zijn er meerdere om de bewerking uit te voeren. Er is bijvoorbeeld T3, T4, T5, T6, T7, als ik T3 wil verbergen , nou T4, T5, T6 en T7 zijn ook verborgen. 

Hoe kon ik ervoor zorgen dat iedereen zich onafhankelijk verstopte/liet zien?

doe-het-zelf

Het is oké, ik heb gecorrigeerd, ik heb gewoon het hele ding genomen, ik heb maar 14 gladstrijkingen.

doe-het-zelf

Hallo

Het is moeilijk om een idee te krijgen. Is het opgelost of niet? Kunnen we anders een screenshot maken met de functies aan de linkerkant om te begrijpen hoe de secties zijn gemaakt?  

Hallo

Sorry, maar ik heb de tekening 2 dagen geleden hervat, dus ik heb geen screenshots meer om te laten zien.

Anders is dit wat er momenteel wordt gedaan:

capture.jpg

Oké, ik begrijp het beter.

Ten eerste geeft deze opeenvolging van functies (gladstrijken) het uiteinde hetzelfde volume (body). Je kunt geen functies verbergen, alleen lichamen onafhankelijk. Het verbergen van een functie is als het verbergen van het lichaam waartoe deze functie behoort en daarmee alle functies die dit lichaam hebben voortgebracht. Als u bepaalde randen wilt verbergen, moet u voor elke gladstrijking onafhankelijke lichamen maken. Combineer ze daarna.

2 likes