Hallo
Ik heb een herhaling van een assemblage die verborgen onderdelen bevat. Wat is de methode om alle verborgen stukken van de boom van de schepping te laten zien?
Bedankt
Hallo
Ik heb een herhaling van een assemblage die verborgen onderdelen bevat. Wat is de methode om alle verborgen stukken van de boom van de schepping te laten zien?
Bedankt
normaal gesproken, door een component te verbergen, met een herhaling, toont SW de verborgen componenten, maar behoudt de basis verborgen component
Ik weet het niet, als ik duidelijk was
Niet echt... Kunt u dit alstublieft in detail beschrijven?
Hallo
Als ik in SW2013 een assembly herhaal met verborgen onderdelen, zijn deze niet verborgen in mijn repeat maar alleen in mijn basisassembly!
@+
Re
Om de vraag preciezer te beantwoorden, scroll je naar beneden in de pijl die rechtsboven in je functiemanager staat en daar in de eerste kolom zie je de verborgen of getoonde kamers!
@+
Precies, ik moest ze verbergen om de zichtbaarheid te verlichten. Maar om ze allemaal terug te leggen, heb ik geen andere keuze dan ze één voor één met de hand vast te klikken? Is er geen show all functie? Het bestond onder de 2008.
Mijn montage wordt 65 keer herhaald...
Als u alle verborgen kamers selecteert, kunt u niet "rechtsklikken/tonen-verbergen" doen?
Ja, maar ik kan ze niet allemaal tegelijk selecteren. Tenzij er een functie "selecteer verborgen componenten" is.
het is mogelijk om alle componenten in één keer te tonen door met de rechtermuisknop op de naam van de assemblage op het hoogste niveau in de FeatureManager-boom te klikken en "tonen met afhankelijken" te selecteren
Ik vroeg me af wat deze positie deed. Sterker nog, ik had het geprobeerd, maar Solidworks crasht...
Als deze functie crasht, raad ik je aan om naar het stuurprogramma van je grafische kaart te kijken (en dus het stuurprogramma te downloaden dat is aangepast aan jouw versie van solidworks door het hier te gaan halen: http://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html), omdat de functie zelf geen fouten bevat (ik heb het zojuist op 3 verschillende stations getest)
De functie 'selecteer verborgen componenten' bestaat:
In de hoofdpictogrammenbalk is er een aanwijzer links van het groene licht (om opnieuw op te bouwen)
Als je op het kleine zwarte driehoekje links van deze pijl klikt, zie je de functie verschijnen.
Mijn chauffeur is up-to-date. Ik ben op SW 2012.
Dank je wel Pascal, je hebt me kostbare tijd bespaard.