Hallo
In een bewegingsstudie probeer ik een motor te laten draaien, maar het lukt niet om hem met meer dan 2 omwentelingen (720°) per seconde te laten draaien... Is het nog steeds een stomme beperking, een bug of ik?
Hallo
In een bewegingsstudie probeer ik een motor te laten draaien, maar het lukt niet om hem met meer dan 2 omwentelingen (720°) per seconde te laten draaien... Is het nog steeds een stomme beperking, een bug of ik?
Misschien een beperking om crashes te voorkomen?
2 omwentelingen per seconde, met alle berekeningen om elk onderdeel weer op zijn plaats te zetten, het risico dat er veel materiaalbronnen worden gepompt, toch?
Misschien is het mogelijk om je bewegingsstudie te delen door 60 om een idee te krijgen van de beweging zoals in slow motion?
Hallo @sbadenis
Materiële hulpbronnen zijn ons probleem. Waarom beperken als elke machine een andere rekenkracht heeft? In het slechtste geval schokt de meting, maar de voorberekening zelf is niet in realtime, dus er is geen reden om te beperken, vooral niet bij zo'n belachelijk lage drempel.
Ik heb een schroef van 350 mm met een spoed van 2 mm, dus met 2 omwentelingen per seconde (120 tpm lol belachelijk) kost het me 88 seconden om er doorheen te gaan!! Praktisch voor het maken van een animatie...
Kortom, we moeten wat rommelen en in de war raken! Om postprod te doen, moet je rekenen op 88s, maar op 15 frames/sec om de video te versnellen tot 60fps in post-editing... Bedankt Solidworks
NB: Voor de versie met een pitch van 1 mm is het niet eens de moeite waard om erover na te denken.
Voorbij de limieten, geen grenzen, alles in het meervoud