Fouten bij het opnieuw opbouwen van gieten: kan bladen niet met elkaar verbinden

Hallo

Ik probeer een mal van mijn stuk te maken.

Maar eenmaal in de functie "core/footprint volume" treedt de fout "Rebuild errors: Cannot connect the sheets." op en ik kan het niet oplossen.

Ik sluit mijn stuk in.

Heel erg bedankt voor je hulp, want ik kan geen oplossingen vinden.

modelisation-support.sldprt

Hallo

Heeft u een busonderdeel gemaakt en vervolgens uw onderdeel met het busonderdeel in elkaar gezet en vervolgens de opdrukfunctie gebruikt?

Nee, ik denk niet dat ik dat gedaan heb.

nou als ik de vraag goed begrijp.

Ik heb net een stuk gereproduceerd omdat ik er een mal van moet maken, dat is alles.

(Het enige dat ik aan het onderdeel kon veranderen, is 4 allemaal perpandiculair in de richting van het openen van de mal, omdat ik niet wist hoe ik ze anders in zo'n mal moest plaatsen.)

Sterker nog, ik neem op vanaf mijn mobiele telefoon en heb het stuk niet gezien. Maar ik concludeerde dat je een mal van je stuk wilde maken. Is dat het? In feite, zoals ik al eerder zei; U moet de opdrukfunctie gebruiken in een assemblage met een of meer dummy-onderdelen voor de mal.

Ja, dat klopt helemaal.

Ik heb mijn deel herwerkt en ik denk dat de fout kwam van een aantal lengtes die niet waren gedefinieerd in de basismodellering.

Ik krijg echter een nieuwe foutmelding: "De schets moet een enkele gesloten schets bevatten."

Waarschijnlijk gerelateerd aan de schets die de vorm van de mal geeft.

Ik heb het gemaakt met een rechthoek en 2 bogen om de vorm van de scheidingslijn te volgen.

(het is mijn eerste mal daarom begrijp ik niet alles:)

modellering-ondersteuning2.sldprt

Kijk of er niet een klein lijntje rondslingert in een van de hoeken of knooppunten van punten. Ik zit over 30 minuten achter mijn pc om te zien, tenzij het ons lukt om het zo te doen.

1 like

Ik heb het gevoel dat ik vooruitgang heb geboekt, de weergave van het voorbeeld van de mal vóór het maken werkt goed.

Ik heb echter te snel gesproken over mijn laatste bericht.

En de fout uit het begin is er nog steeds. "Kan de vellen niet met elkaar verbinden"

modellering-ondersteuning2.sldprt

En ja, bedankt voor je bericht, het was inderdaad een klein regelnetje dat rondslingerde.

Ik ben net terug en ik ga eens kijken...

Oké, dank je, ik ben altijd op dezelfde plek in mijn werk.

Het onderdeel waaruit je de mal wilt maken is aan de Draft4-functie en de rest maakt geen deel uit van het onderdeel of ik heb het mis???

Nou, ik weet het niet echt.

Ik wil de mal van het onderdeel maken, tot ten minste Boss.-Extru.6

De rest van de bazen zijn er alleen om te helpen bij het maken van de huid.

En verder zijn de concepten, lijn en scheidingslijn er alleen om mijn mal te maken.

Ok het werkt, ik zal zien om een bestand te maken van hoe ik het ga doen, want ik ben in Solisworks 2016.

1 like

Ja, sorry, ik ben alleen op de 2012-versie, maar ik heb geen manier gevonden om een superieure te krijgen.

Sorry voor het stel:(

Anders is het me gelukt om de mal te maken :)

Ik heb de grootte van mijn scheidingslijn verkleind tot 5 mm (het is niet veel) en het werkt.

Aan de andere kant begrijp ik nog steeds niet waarom het dit doet?

Als je erachter kunt komen waarom, vertel het me dan:)

Voor het overige dank ik u hartelijk voor wat u hebt gedaan, dank u.

PS: Heb je een manier om een mal te maken met een versie van mijn stuk die 4 gaten heeft op het ronde deel, na het kruis. Deze gaten zouden dus loodrecht op de opening van de mal staan, daarom heb ik ze verwijderd. Als er geen oplossingen zijn  , is het niet erg.

Is het je gelukt om je mal te maken? Om de 4 Ø erin te zetten, denk ik dat het in 3 delen moet gebeuren, maar het zal sportiever zijn... Nou, als het je is gelukt, heeft het geen zin dat ik het opnieuw onder ogen zie.... Als ik je goed heb geholpen, vergeet dan niet om mij te valideren als het beste antwoord... Dank je wel ;-)

2 likes

Ok heel erg bedankt

Maar graag gedaan en tot ziens op de site

Kunt u mij helpen als ik hetzelfde probleem heb?

Hallo
Dit is natuurlijk de essentie van dit forum.
Maar dit onderwerp stamt uit 2016, dus je moet een nieuwe vraag openen, aangeven wat je hebt geprobeerd, welke foutmeldingen je krijgt, je stuk posten.

1 like