Hallo
Heeft u in de categorie luxe aanbevelingen om een soort keurmerk of mal te maken om leer te markeren met een logo
Van warm naar koud, precisie of liever door een systeem van 2 platen als een mal?
Hallo
Heeft u in de categorie luxe aanbevelingen om een soort keurmerk of mal te maken om leer te markeren met een logo
Van warm naar koud, precisie of liever door een systeem van 2 platen als een mal?
Zie deze link
voor warmtegravure op leer, hout
http://www.gravure-marseille.com/marques-a-chaud.html
Het is een kenmerk van de spiegelvorm van wat je op je leer wilt printen
Dus maak een pons om heet te werken Geen pers
of laat een pers draaien met een matrijs
@+;-))
Ik hou van wat hij doet de man...
Een link voor o.a. leerbewerkingsgereedschappen.............................. nostalgie ;-))
@+-))
lol we kunnen een nieuw gemeenschappelijk punt hebben
De klant vraagt om een markering door middel van gieten, maar zal niet lasergraveren meer precisie geven (omdat het logo kokos is)
In het idee zou ik een soort pers maken of liever een frame zoals een kolomboormachine met stoffen wiggen, en aan de onderkant een soldeerbout met een pad zoals ik zag
Het is om ongeveer 500 stuks te maken (speciale gelimiteerde ultraclass-serie) met een hoge vroege herhaalbaarheid op een bestaand product
Het grootste probleem is volgens mij de dikte die geprint moet worden, hoe dunner het is
uw logo stuurt het naar mij in PM of op persoonlijke e-mail, bij voorkeur
@+;-))