Multi-laying op CAM

Hallo, ik doe verspaning op DMG Mory (CMX50U = 5 gepositioneerde assen) en ik heb SCHUNK apparatuur voor de installatie van mijn onderdelen.
Ik wil de CAM doen van 2 aparte onderdelen, waarbij voor elk een 3-assige freesfase en een draaibeurt om het onderdeel af te werken.
Ik heb tot mijn beschikking: Zero Point, Pyramid en SCHUNK Vice. waarvan ik een vergadering maakte genaamd: multiposage,
Ik heb kopieën gemaakt van mijn twee onderdelen om ze in hun respectievelijke bewerkingsfasen te configureren en ik zet ze op hun plek zoals ze in de machine zitten.
Ik heb de 4 stukken in de CAM-vormboom verklaard,
Ik heb voor elk stuk de ruwe versie gekoppeld die erbij hoort.
Dit is allemaal oké.
De creatie van de verschillende tools: OK
Wanneer ik mijn gereedschapspaden aanmaak:
Deel 1 = OK (alle bewerking is goed uitgevoerd)
Ik voeg Deel 2 toe (hetzelfde onderdeel als deel 1 maar omgedraaid) = Oké (alle bewerking wordt goed gedaan met een 90° rotatie van de tafel)
Deel 3 (nieuw onderdeel) = Oké / niet oké (de bewerking van deel 2 is goed gedaan, maar ik verlies gereedschapsbanen in deel 1 bij de 2 plaatsingen) => ???
wat er gebeurde waardoor SolidWorks CAM besloot de machinering te verwijderen...
Daarnaast genereert het vormen en configuraties voor mij zonder dat het nodig is.
Ik geef toe dat ik verbaasd was. De verschillende oorsprongen zijn consistent met de werkelijkheid.
Ik weet niet hoe ik de volledige map (37 MB) moet toevoegen zodat je de bestanden hebt om te zien wat ik heb gedaan (goed of slecht).
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.