Multiuser

Hallo

Wanneer ik het vakje aanvink om de modus voor meerdere gebruikers in te schakelen (in Opties/Samenwerking), wordt deze uitgeschakeld zodra ik de software afsluit. Zou iemand hetzelfde probleem en de oplossing hebben gehad?

Bij voorbaat dank. 

sld.pdf

Raar, want het zit in de systeemoptie, het moet aangevinkt blijven.

Ik zal het bekijken

Voor mij blijft het selectievakje aangevinkt na het in- en uitschakelen van SolidWorks.

Sorry

Hallo

Het kan een kleine bug zijn, je moet de computer uitschakelen en het vervolgens opnieuw proberen en zo niet een reparatie van Solidworks uitvoeren...

1 like

Hallo

Misschien een bug in de versie van je solidworks, welke versie heb je?

Heeft u de laatste versie van uw bijgewerkte solidworks? Voer indien mogelijk de laatste update uit

Hallo

Dank u voor uw antwoorden.

Ik heb Solidworks 2016 SP04. Ik probeerde natuurlijk de software, de computer, opnieuw op te starten, probeerde alles de volgende dag opnieuw met of zonder onze tweede Solidworks-licentie  geactiveerd, tevergeefs.

Bovendien is het op de tweede licentie geen probleem om deze box (dezelfde versie) te activeren...

Ik zal het opnieuw proberen na het updaten van solidworks in de hoop dat het werkt.

Hallo

Zoals ik je hierboven al vertelde voor de update, laat het ons weten als de update je probleem heeft opgelost.

1 like

Hallo

Het selectievakje kan automatisch worden uitgeschakeld wanneer SOLIDWORKS wordt gestart.

Dit is niet het geval als je de ePDM-invoegtoepassing hebt (wat logisch is), je moet proberen alle actieve invoegtoepassingen bij het opstarten uit te vinken in Tools, Add-ins (juiste vinkjes) en opnieuw te testen.

Fijne dag

Mick

2 likes

Hallo

Dank je wel Mick, het was inderdaad de PDM die geactiveerd werd. Nu geen zorgen meer.

Fijne dag.