Hoi allemaal
Ik maak deel uit van een klantbedrijf bij Cadware en daarom Visiativ en ik zou graag toegang willen hebben tot het hele "MyCad"-paneel, vooral voor het aanmaken van tickets.
Hoe doe je dat? Dank u voor uw hulp,
Pauline
Hoi allemaal
Ik maak deel uit van een klantbedrijf bij Cadware en daarom Visiativ en ik zou graag toegang willen hebben tot het hele "MyCad"-paneel, vooral voor het aanmaken van tickets.
Hoe doe je dat? Dank u voor uw hulp,
Pauline
Hallo, u moet inloggen met een aantoonbaar account op de myCad-service die aan uw bedrijf is gekoppeld. Als u het tabblad Service aan de linkerkant niet ziet, betekent dit dat uw account niet is gevalideerd met het onderhoud van uw oplossing.
De gemakkelijkste manier om contact op te nemen met uw verkoopvertegenwoordiger die u had moeten registreren
Hallo, in theorie, aangezien je toegang hebt tot het forum, zou je aan de rechterkant van het startscherm de snelkoppelingen moeten hebben, waaronder "Mijn tickets".
Je klikt erop en het enige wat je hoeft te doen is je ticket aan te maken.
Met vriendelijke groet, en welkom op het forum!
G.
Hallo
U bent inderdaad verbonden aan het bedrijf "AXTER SKYDOME". Uw bedrijf heeft een myCADservices Support cotrat en daarom zou u in staat moeten zijn om tickets aan te maken en de tickets van uw bedrijf te volgen.
Als dit niet het geval is, moet u een van uw collega's vragen om te controleren of u bent geregistreerd op het account van het bedrijf (elke AXTER SKYDOME-gebruiker kan dit doen).
Aan de andere kant merk ik dat je in je profiel de naam van het bedrijf "Skydôme" hebt opgegeven en niet AXTER SKYDOME. Dit kan de reden zijn waarom je niet de mogelijkheid hebt om tickets aan te maken. Probeer daar maar eens verandering in te brengen.
Er zijn video's gemaakt en u of uw collega's kunnen deze zien door na het inloggen naar "Hulp nodig?" op de homepage te gaan.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik ben ingeschreven in het myCADservices-account van uw bedrijf.
Als het goed is, heb je een e-mail ontvangen met de uitnodiging om in te loggen. Wijzig uw wachtwoord en voer het telefoonnummer van uw bedrijf in.
Vriendelijke groeten
Bedankt allemaal!
Ja, ik heb het tabblad "ticket"!
Geef het antwoord aan dat u heeft geholpen, dit zal uw vraag sluiten.
Fijne dag