Mijn cad plaatwerk aantal

Hallo allemaal, ik ben zo vrij om naar de community te komen voor een vraag omdat ik de tijd heb genomen om even te zoeken. 

Met Solidworks  My CAD biedt de module Plaatwerk de mogelijkheid om hoeveelheden toe te passen op het geselecteerde onderdeel 

Als ik er echter meerdere toevoeg, houdt de module altijd rekening met hoeveelheid 1, zelfs als ik een andere hoeveelheid heb ingevoerd in de eigenschappen van het bestand.

Bijvoorbeeld, wanneer het de dwgs genereert , geeft het de hoeveelheid 1 aan , zelfs als ik er bijvoorbeeld 6 heb . Het dwingt me trouwens om de hoeveelheden in de DWG zelf aan te passen

Ik zou graag willen dat de module de hoeveelheden van de kamer zelf toepast, ik denk dat je door slimme eigenschappen moet gaan, maar ik blokkeer een beetje. 

Als iemand al heeft gevonden de sluiter toe te voegen of als er een andere methode zou het leuk zijn om me te informeren 

Bij voorbaat dank

Ik gebruik dit hulpprogramma niet, maar van wat ik begrijp, als je een assemblage opent in solidworks en in SheetMetalManufacturing, heb je een knop om het actieve document op te halen en het hulpprogramma zorgt ervoor dat alle plaatwerkonderdelen van de assemblage worden gevonden en de hoeveelheden van elk in deze assemblage worden geteld.

In theorie is het dus niet nodig om deze hoeveelheid te forceren. Het nutsbedrijf zorgt zelf voor de hoeveelheden

Het enige dat onderaan kan worden gewijzigd, is een hoeveelheidsvermenigvuldiger (als u 2x of meer van de herstelde assemblage wilt uitvoeren.)

Als het niet werkt, is het waarschijnlijk een bug en moet u een ticket openen bij de hotline

1 like

Hallo

Inderdaad , de "geforceerde " hoeveelheid in de  documenteigenschappen  wordt niet in aanmerking genomen   in de hoeveelheden van SheetMetalManufacturing.
Ik heb dit upgradeverzoek #135651 gemaakt en u als aanvrager geregistreerd  , u wordt op de hoogte gebracht van deze verbetering.    

3 likes