Mycad-integratie leest geen Excel-tabel meer

Hoi allemaal 

Ik schrijf regelmatig eigenschappen in mijn onderdelen en samenstellingen via de Mycad Integration tool.

De bedieningsfunctie is als volgt: Voegt een eigenschap toe/wijzigt deze uit een Excel-tabel.

De software leest een Excel-tabel met de bestandsnamen en eigenschappen en schrijft deze vervolgens terug naar het onderdeel-/assemblagebestand.

Alles werkte 3 dagen geleden perfect, er is in de tussentijd geen wijziging van licentie sw geweest, integratie.

Dit komt niet uit mijn te verwerken onderdeel-/assemblagebestand, want als ik het vraag om een andere bewerking:

Verander bijvoorbeeld de kleur van de kamer of  reconstrueer het document. OK, het werkt perfect.

Ik probeerde het opnieuw met een leeg excel bestand, met 1 eigenschap.  

Erger nog, wanneer ik dit Excel-bestand opnieuw open, vertelt het me dat er een fout is opgetreden en biedt het me een herstelversie aan. 

Getest op de pc van een collega, zelfde resultaten. 

Zijn er ideeën om voor te stellen alstublieft? Of zelfs teleurstellingen?

Ik voltooi mijn probleem met het logboek van de applicatie en de gegenereerde fout.

Voor degenen die de afbeelding niet kunnen lezen: 

Integratie - v 2018
Datum : 11-07-2019 08:55:06 
----------------------------------------
11-07 08:55
Registreer je
Nieuwe lijstacties
Acties voor open bestanden
11-07 08:56
Alle acties toepassen
Fout: AddPropertiesFromTable
Type:     System.Runtime.InteropServices.COMException
Help-link:     
Bericht:     HRESULT Uitzondering: 0x800A03EC
Bron:     Integratie
StackTrace:        Microsoft.Office.Interop.Excel._Worksheet.get_Range(Object Cel1, Object Cel2)
   op myCADtools2018.RD.Tools.Integration.clServices.AddPropertiesFromTable(String _PathName, String _WorkbookPath, String _Property, String _Criteria, String&_Comment, ProgressBar&_SubProgressBar)
Doelsite:     Microsoft.Office.Interop.Excel.Range get_Range(System.Object, System.Object)

Als je onderhoud hebt, raad ik je aan om een ticket aan te maken, ze zullen veel competenter zijn om hun software te debuggen.

Anders thuis SW 2018-versie het werkt, probeer het vanmorgen.

Enkele aanknopingspunten:

- update Windows, MS Office of andere.

- een Excel die al geopend is in een ander proces (Ctrl+Delete om de processen te controleren.)

Voor de rest te technisch, geen ander idee

U

1 like