Mycadplace-toegang Verwijdering weigeren

Hallo, ik kan geen mappen verwijderen in mycadplace, is dit normaal?

http://www.lynkoa.com/groupes/publications/acces-refuser

Hallo

Ik heb net een test gedaan door een map naar de prullenbak te verplaatsen, geen zorgen.

Aan de andere kant, zou je niet in een groep moeten posten in plaats van in een vraag?

@ Lucas ik zet de link van de groep in de vraag om aan te trekken naar de groep en krijg het antwoord

Voor alle duidelijkheid: het is een projectmap en niet een map die in het project is opgenomen en die ik niet kan verwijderen.

Hallo SEPM,

Ik heb uw verzoek doorgegeven aan de mensen van MCP. Vandaag zal u een antwoord worden gegeven.

Bedankt

PS: de persoon in kwestie is vandaag terug, hij moet je zo snel mogelijk antwoorden

Hallo

Ik ga een test doen en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groeten

F.Chosson 

@clementine Dank je wel

Ik merk dat ik een melding ontvang van een inhoud die op mijn vraag is gepubliceerd, maar ik word geconfronteerd met een geweigerde toegang.....  

Ter info: ik zou ook mijn mycadplace-abonnement in mijn profiel zijn kwijtgeraakt. Ik dacht dat ik voor een jaar ingeschreven zou staan en ben er in december 2013 mee begonnen

Er is een bug, die waarschijnlijk is verschenen met de nieuwe versie van de site. Je kunt een project niet meer verwijderen, zelfs niet als je de eigenaar bent. Ik heb dezelfde boodschap als jij.

Het is een blokkerende bug die ik onmiddellijk rapporteer aan de ontwikkelingsteams.

Hallo

De bug is verholpen, u kunt projecten opnieuw verwijderen