Mycadtools met meerdere versies

Ik zie dingen die me interesseren in mycadtools.

Mijn probleem: ik ben gedwongen (vanwege mijn klanten) om meerdere versies van SW op mijn machine te hebben. Hoe werkt het met de tools? Is er iemand die zich in dezelfde situatie bevindt?

In het taakbalkpictogram kunt u kiezen

Ofwel mycadtool versie 2014, 2015, 2016, enz.. Afhankelijk van de installaties op uw werkstation

of zet het op "automatisch"

config_mycad.png
4 likes

Heel interessant!

Ik ben aan het testen (terwijl ik 5 minuten van mijn baas zou hebben afgeperst :-) )

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat het daar voor is:D

Kind..., gelukkig ben ik niet te snel begonnen ;-)

1 like

Vonnis?

U installeert de tools die overeenkomen met de versie van sw.

Dus als je meerdere versies van sw hebt, heb je meerdere versies van mycadtools.

Aan de andere kant, voor de configuratie van de tools, weet ik niet of je ze achteruit kunt overzetten (jaar n naar n-1).

De gereedschappen mengen de borstels niet zo veel als sw bij installatie wanneer er meerdere versies zijn.

1 like

We hebben een post met SW 2014 en SW2016 met 2 mycadtools in verschillende versies en geen zorgen.

1 like

Ik ging door en installeerde de 3 versies (ik heb 5 versies van SW op de machine, maar er zijn gemeenschappelijke versies van MyCadTools), elk  maakt zijn eigen saus en verschijnt in de juiste SW.
U moet alleen voorzichtig zijn wanneer u een hulpprogramma rechtstreeks vanuit het Windows-menu start.

1 like