Ik zou graag willen weten of het op solidworks mogelijk is (ik weet niet hoe) om in een assemblage te bewegen in plaats van in te zoomen; Laat het me uitleggen.
Laten we zeggen dat ik een huis heb ontworpen met 4 muren, met de zoom van het muiswiel kun je oneindig inzoomen op een muur zonder er ooit overheen te gaan.
Dus ik zou graag willen weten of het mogelijk zou zijn om in deze assemblage te navigeren alsof het scherm een camera is (zoals een videogame)? En zo op een gegeven moment deze muur oversteken?
Merk op dat ik een 3D-spacemuis gebruik, vandaar het belang van mijn vraag.
Ik zie misschien een oplossing als je probleem is om in een kamer te werken, en dus in een hol lichaam. Het past misschien niet per se bij je, maar ik weet niets anders en het kan je werk gemakkelijker maken.
Persoonlijk zou ik in sectieweergave werken door mijn snede naar het oppervlak van de binnenkant van een muur te brengen om binnen te kunnen werken.
Maar het beantwoordt uw probleem misschien niet als het ingewikkelder is...
Het lijkt mij dat wat je wilt in CATIA "vliegtuigmodus" wordt genoemd. Ik geef toe dat het soms heel praktisch is. Aan de andere kant, op solidworks heb ik het nooit gevonden!