Naambeperking Afstand in familie

Hallo/Goedenavond allemaal!

Genoeg om je dom te voelen, je kunt net zo goed niet vastlopen op een probleem en onwetend, ik ga ervoor!

Ik heb een assemblage (vrij eenvoudig in de set) die vereist om beperkingen (afstanden meer dan de andere) in de bt te controleren om simulaties uit te voeren

Mijn probleem is dat wanneer ik mijn onderdeelfamilie in auto maak, ik deze beperkingen niet kan selecteren, en wanneer ik de onderdeelfamilie handmatig probeer te maken, weet ik niet wat ik als gebeurtenis moet instellen om deze beperkingen te kunnen beheren...

Ik buig dan voor je, irriteer je en vraag nogmaals om me te verlichten =)

Wat moeten we als "adres" plaatsen voor de beperkingen en in het bijzonder die van afstand?

PS: ("Ja, ik werk al sinds het begin aan hetzelfde! je weet wel, deze assemblage met een nogal vreemde beweging die volledig moet worden bijgewerkt vanuit een enkel Excel-bestand dat in VBA is geprogrammeerd? =).... nee ik ben niet gek, dat beloof ik)

Vriendelijk

Yoann

Persoonlijk, wanneer ik een onderdeel-/assemblagefamilie moet maken:

Ik maak mijn onderdeel/assemblage aan.

Ik maak een 2e configuratie aan waarbij ik verander wat ik wil rijden.

Ik creëer mijn familietafel

SW detecteert automatisch wat er is veranderd van de ene configuratie naar de andere en maakt zelf de Kivabian-tabel.

4 likes

Hallo

+1 voor @pascal

Anders plaatst u zich in het Excel-bestand van de artikelfamilie in een van de vakken op de tweede regel, zoekt u dankzij de afkorting van de functiebeheerder de dimensie die moet worden gecontroleerd en dubbelklikt u erop op het scherm.

@+

2 likes

Dank je wel Pascal en Coyote =)

Het probleem met de eerste methode was dat ik al twee configuraties had, een waar alles vaststaat en met veel detailonderdelen om het er mooi uit te laten zien.

en een andere met alleen de onderdelen die nodig zijn voor de simulatie, plotseling, het auto'-bord was veel te groot en met ik weet niet hoeveel nutteloze voorvallen =/

Dank aan jullie beiden in ieder geval =)