Hallo
Weet iemand hoe je een tekstballon kunt maken met de naam van de bibliotheekfunctie van de kamer, met de formule die goed gaat, link naar het pand?
Ik weet dat je eigenschappen met de hand kunt maken, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben
Ik ben op zoek naar iets als de piercings, waar de functie wordt erkend
TEST. SLDPRT (753,8 kB)
Dank u allen
Hallo
je bent onder 2023 en ik denk dat de meeste mensen net als ik nog steeds onder 2022 zijn, dus zichtbaar, maar niet meer, DSL
Het principe blijft hetzelfde, je hoeft de ruimte niet te hebben, de beelden spreken voor zich en iedereen heeft toegang tot zijn eigen bibliotheek
Hallo
Voor mij is het te gebruiken met de ponstafel, er is geen herstelbare eigenschap in de notities als ik geen fout maak.
Punch Tabellen - 2022 - SOLIDWORKS Help
1 like
Het is inderdaad jammer dat er geen mogelijkheid is om een persoonlijke functie te transformeren met eigenschappen die als een notitie verschijnen
Je moet vragen om een evolutie. Geïmplementeerd in 5 jaar 
Rohhhhh!
Wat zijn jullie slechte tongen...
we zullen moeten wachten TOT 2024, er was een kleine presentatie van de nieuwe Solidworks-producten op de MyCadDay in Lyon die (als bij toeval?) het feit oproept dat de stempelfuncties klassieke functies zullen worden (zonder dat je de vorm per se in SLDFTP hoeft te bouwen...)
Vriendelijke groeten.