Onderdeelnaam driveworks Xpress DEEL 2

hallo weer aan jou =)

Ik ben nog steeds met mijn onderdeelnaam ingesteld met Driveworks, het 1e probleem wordt opgelost, niet @coyote (die ik overigens nogmaals bedank ^^)
Nu wil ik de waarden van mijn invoer (hoogte/breedte/diepte) opnemen in mijn onderdeelnamen wanneer de ALS geen deel uitmaken van het standaardbereik

dus ik heb ALS(EN(hoogte = x, breedte = y, diepte = z), "-" & "B a", [hier komt mijn probleem] "-" & "waarde van x _ waarde van y _ waarde van z")

Ik denk dat het komt door een syntax probleem, maar ik kan het niet oplossen =/

Probeer de komma na "a" te verwijderen

Bewerken: Nep dsl^^

En door de _ tussen de waarden van x te verwijderen waarde van y waarde van z?

als ik mijn komma verwijder, werkt de functie "ALS" niet

in feite moet ik zeggen als hoogte = x en breedte = y en diepte = z dan deel naam - B naar ANDERS kamernaam - hoogte x breedte x diepte

maar ik kan de waarden van deze vermeldingen niet krijgen

Probeer het volgende:

([...] "-" & X-waarde & " _ " & Y-waarde & " _ " & Z-waarde)

1 like

@remrem het werkt ook niet =S

@bart het verandert niets meer, als ik de items zet, markeert het me alleen hoogte, breedte, diepte, maar niet de geselecteerde waarden

Re

Dus net als net nu in pro me om de waarde van waarden te hebben, typ ik waardenxreturn.

Dus in jouw geval geeft het "_"&valuexreturn&"_"&valueyreturn&"_"valuezreturn

@+

2 likes

@coyote door de vermeldingen zonder aanhalingstekens te plaatsen, krijg ik de waarden, bedankt, maar aan de andere kant moet ik niet teruggeven, anders is mijn vergelijking onjuist, maar hey, het is opgelost dankzij jou, nogmaals bedankt =)