Onjuiste onderdeelnaam in stuklijst

Hallo.
Ik heb een probleem met het weergeven van de naam van het onderdeel wanneer ik een stuklijst maak.
In plaats van me de naam van mijn assemblage te vertellen (E600-000-005), zegt het me " plastic dop"!
Er staat echter een link in de cel, want als ik naar de doos ga, vraagt deze me of ik de link wil verbreken.
Hoe geef ik het de juiste naam met de bijbehorende link?

E600-003-002 droite.pdf schaal (79.8 KB)

Is het een samenstel met meerdere onderdelen?
Mogelijkheid om de boomstructuur van uw hoofdassemblage te vergelijken met de nomenclatuur?
Heeft u configuraties in uw assemblage of klopt de naam niet? (eigenschap gerelateerd aan de foutieve configuratie bijvoorbeeld)...
Veel redenen kunnen de fout rechtvaardigen, er is wat meer informatie nodig om het te begrijpen.

1 like

Ja, ik kan me voorstellen dat het van veel dingen kan komen.
Ik heb nog een tekening gemaakt en hetzelfde

Geen configuratie, alleen een vergelijking

Hallo
Klik met de rechtermuisknop op rij 5 van de BOM-tabel en open het onderdeel in SolidWorks.
Vervolgens gaat u kijken in de eigenschappen van het aangepaste onderdeel en de configuratiespecifieke eigenschappen, en u kijkt of u uw regel "Onderdeelnummer" vindt

2 likes

Kunt u uw assemblage E600-000-0005 openen en in de woning kijken:
in 1e in het tabblad Aangepast als er een eigenschap bestaat met de waarde van de plastic dop
in de 2e op het tabblad Configuratiespecifiek, dezelfde waarde om naar te zoeken.
Plaats eventueel de 2 screenshots.

1 like

hallo CathyN,
(SW202SP4)
Probeer dit ook te controleren, het kan hier vandaan komen =>

Ziezo, houd ons op de hoogte.
@+.
AR.

1 like

1 like

BEDANKT!!!

2 likes