Hallo
Heeft het aantal tekens dat wordt gebruikt voor de opnamenaam van een stuk invloed op de uitvoering van Soldiworks?
Hallo
Heeft het aantal tekens dat wordt gebruikt voor de opnamenaam van een stuk invloed op de uitvoering van Soldiworks?
Hallo
Voor de kant lijkt het er niet op dat het aantal tekens in het bestand de prestaties van de software beïnvloedt.
Hallo
Tenzij de volledige bestandsnaam (dus met het mappad en de bestandsextensie) langer is dan 256 tekens, zelfs dan zullen vensters het moeilijk hebben en heb je mogelijk geen toegang meer tot je bestand.
Vriendelijke groeten
Aan de andere kant moet u er rekening mee houden dat Windows slechts 256 tekens ondersteunt voor de set pad + bestandsnaam + extensie, het pad inclusief de stationsletter en alle scheidingstekens (:, \).
Hallo
Aan de basis is er geen invloed, maar in een submap van submap etc .... Dit kan van invloed zijn op de zoek- en zetprestaties omdat de toegangspaden (inclusief het bestand) maximaal 255 tekens mogen bevatten.
Dus als het pad naar de onderdelen Drive: Folder/folder2/folder3/Folder Parts/tartanpion12346789910.sldprt zijn we nog steeds redelijk.
Spaties tellen als tekens!
Dan advies: geef de voorkeur aan cijfers en hoofdletters en verbied de "çà*" van speciale tekens, wat leidt tot defecten bij het componeren om mee te nemen
Allemaal hetzelfde idee op hetzelfde moment!!!
@d.Roger, ja .... Daar hebben we het vast allemaal een keer mee moeten hebben!
dus aan de andere kant lees ik 255 en niet 256 in max aantal (een beetje in het byte verhaal)
@ Gerald-FCA, ik las 260 tekens, deed niet de test om te controleren. Het lijkt beetje bij beetje te willen verdwijnen, of zelfs https://www.developpez.com/actu/99242/Windows-10-Microsoft-met-silencieusement-fin-a-la-limitation-a-260-caracteres-pour-les-chemins-d-acces-dans-la-Build-14352-en-preversion/
Dit zal sommigen in staat stellen om los te laten in het beheer van bestanden!!
Ben het eens met mijn collega's, het hangt af van het pad van het bestand...
OK bedankt.
Op dit moment gebruiken we de aanduiding niet als registratienaam, wat het zoeken op Windows gemakkelijker maakt. Ik wil de registratienaam = te definiëren code instellen. Aan de andere kant, zonder PDM ben ik bang voor de zoektocht, gedwongen om een up-to-date EXCEL-bestand te hebben met de code en de aanduiding.
Windows-opslag plus een up-to-date Excel-bestand met de code en aanduiding, het moet veel nauwkeurigheid van alle gebruikers vereisen?