Automatische stuklijst

Hallo

Ik wil graag dat de index van mijn onderdelen automatisch wordt weergegeven in mijn nomenclatuur.
Het probleem is dat de links met betrekking tot het onroerend goed alleen werken als ik ze invoer, maar niet automatisch worden opgeslagen in mijn nomenclatuur.
Ik kan ook niet de links maken om de namen van de onderdelen en hun referenties in de rechterkolom weer te geven.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

1 like

Hallo

Als u op Solidworks 2016 bent; Kun je een assemblage met onderdelen en een tekening met een stuklijst zoals deze die ik bekijk op basis van je stuklijst en je links naar je behoeften? 

1 like

Ik ben op Sidworks 2016,  ik kan je niet alle bestanden in één keer sturen?

doos.sldasm

Aan de andere kant kan ik pas volgende week kijken. Op dit moment ben ik op vakantie en heb ik geen Solidwoks. Ik heb alleen toegang tot het net.

Zie deze tutorial

https://www.youtube.com/watch?v=hp-gfCqtaUQ

1 like

Geen zorgen, een goede vakantie voor jou

Is dit bioen versie 2016 SP3?

Omdat de vorige veel bugs bevatten, is het absoluut noodzakelijk om zo snel mogelijk te updaten!

1 like

Bedankt, maar u kunt uw bestanden posten. Misschien vindt iemand een oplossing voordat ik dat doe.

1 like

@charles_1, je moet een compositie opsturen om mee te nemen uit je assemblage en niet ALLEEN de assemblage, anders kunnen we er niets mee.

3 likes

Hallo

Heb je de oplossing gevonden??? Anders klikt u met de rechtermuisknop op de BOM ==>insert==>kolom, dan laat u in het bovenste vak de aangepaste eigenschap staan, en vervolgens selecteert u in het onderste vak REV, wat een van uw configuratiespecifieke eigenschappen is... Zodra dit is gebeurd, verschijnen de aanwijzingen in de stuklijst, waarna u alleen maar met de rechtermuisknop op de stuklijst hoeft te klikken en op te slaan als. Daar heb je je nieuwe nomenclatuur met de indexen....

1 like

Bedankt voor al je antwoorden, ik heb mijn probleem kunnen oplossen .

1 like

Hallo

Je hebt je probleem opgelost, maar kun je uitleggen hoe  , want het kan andere mensen interesseren die hetzelfde probleem zouden hebben.

Moge de kracht met je zijn.

5 likes