Ik wil graag dat de index van mijn onderdelen automatisch wordt weergegeven in mijn nomenclatuur. Het probleem is dat de links met betrekking tot het onroerend goed alleen werken als ik ze invoer, maar niet automatisch worden opgeslagen in mijn nomenclatuur. Ik kan ook niet de links maken om de namen van de onderdelen en hun referenties in de rechterkolom weer te geven.
Als u op Solidworks 2016 bent; Kun je een assemblage met onderdelen en een tekening met een stuklijst zoals deze die ik bekijk op basis van je stuklijst en je links naar je behoeften?
Heb je de oplossing gevonden??? Anders klikt u met de rechtermuisknop op de BOM ==>insert==>kolom, dan laat u in het bovenste vak de aangepaste eigenschap staan, en vervolgens selecteert u in het onderste vak REV, wat een van uw configuratiespecifieke eigenschappen is... Zodra dit is gebeurd, verschijnen de aanwijzingen in de stuklijst, waarna u alleen maar met de rechtermuisknop op de stuklijst hoeft te klikken en op te slaan als. Daar heb je je nieuwe nomenclatuur met de indexen....