BOM met materiaal uit één stap

@Maclane
Het is nog steeds tekst, maar de juiste tekst met het juiste materiaal.
@anthony_bellin
Ik herhaal mezelf, de informatie moet twee keer aanwezig zijn in jouw deel, materialen van het meerlichaamsdeel en materialen van het lichaam(en)

1. Muntbezit
  2. Lichaamsbezit

Deze twee eigenschappen zijn identiek, maar de ene wordt toegepast op elk lichaam, de andere op het gehele deel, zonder enige details van de lichamen.
Deze materiële eigenschap wordt echter op dezelfde manier herkend door uw nomenclatuur

Geweldig, dank je wel!

Hallo, ik heb vandaag een test gedaan en ik kan het niet doen, ik heb een multi-body stuk
Ik heb de lichamen hernoemd en een materiaal toegewezen
Wanneer ik in mijn assemblage ben en een gedetailleerde lijst maak van gelaste onderdelen, verschijnen de lichamen maar zijn er geen gegevens opgenomen in mijn nomenclatuur.

Heb jij hetzelfde probleem?

Multicorp onderdeel test stuk materiaal. SLDASM (117,2 KB)

@anthony_bellin
Ik zie je boomstructuur niet op je zeefdruk!
Ik kan niet zien of je je onderdeel als mechanisch gelast hebt herkend

Als dat het geval is, kun je dat door eigenschap te maken op de mechanische functie

Als het niet werkt
Op je stukstuk, klikte je op de kolom, de eigenschappen van de kolom verschijnen

Kies materiaal als kolomeigenschap

Stuur je model als je nog steeds problemen hebt, het kan van een SW-parameter komen. Maar normaal gesproken, als je de lijnen hebt voor de lichamen van je deel, bestaan je lichamen in je nomenclatuur.

En als je goed hebt toegepast, zowel op het complete stuk als op de lichamen van een materiaal, dan moet het werken

Ja, ik heb het materiaal goed aangebracht en de gelaste constructie toegevoegd.

Ik had de eigenschappen niet ingesteld in de gelaste constructie, ik heb ze toegevoegd maar het verandert niets:

Hieronder volgt het document

Teststuk-multicorp. SLDPRT (251,0 KB)

Ik heb het probleem gevonden en ik heb de materialen kunnen terugbrengen, maar de namen van de lichamen kan ik niet doen, heb je een tip?

Sorry, maar onze basisbestanden zijn niet goed doordacht, we hebben 5 onderwerpopties ...

@anthony_bellin
Ik kon naar je model kijken en er is inderdaad een probleem met jouw onderdeel. Ik begrijp niet waarom. Misschien de SolidWorks-versie.
Ik heb jouw set aan mijn kant gemodelleerd, het werkt.

aangepaste teststuk-multicorp - Copie.zip (610,5 KB)