Ik weet dat er al veel onderwerpen over nomenclaturen zijn, maar ik kan geen antwoord vinden. Ik gebruik SW2019, ik heb een gedetailleerde stuklijst nodig tot op het onderdeel. Alles is goed, behalve dat ik de gelaste onderdelen niet kan verbergen, de optie heeft geen effect, of het nu aangevinkt of niet-aangevinkt is! Ik weet zeker dat ik gelaste lichamen heb die verschijnen, want als ik de lichamen van een stuk combineer, zie ik de lijnen verdwijnen.
Ik heb geprobeerd SmartBom te gebruiken, het werkt, maar ik kan de stuklijst niet sorteren op verwijzing naar het eerste niveau, terwijl ik de details van de subassemblage in de onderstaande regels behoud!
Dus als je andere manieren hebt om dingen te doen of deze bug al bent tegengekomen, ben ik geïnteresseerd
Trouwens, in een SW-nomenclatuur, als iemand weet hoe hij een kolom moet toevoegen met de volledige naam van het bestand (mappad + bestandsnaam), ben ik geïnteresseerd!
Helaas kan ik u de bestanden niet verstrekken. Desnoods zou ik een typisch voorbeeld kunnen namaken. Bedankt In de hoop dat ik geen overbodig onderwerp heb gemaakt.
Hallo iPoilz, Probeer dus uw lijst met gelaste onderdelen te verwijderen, en verwijder de lichamen die u niet in uw nomenclatuur wilt hebben, en hervorm uw lijst met gelaste onderdelen en verwijder
Ik denk dat de oplossing is om de 2 kolommen met deze informatie te maken en vervolgens een 3e kolom te maken die samenvoegt. In de hoop dat SW ermee instemt om met kolommen tekst te werken...
Ze komen ook niet voor in mijn nomenclatuur met de optie zonder de gelaste mechanica. Het is dus waarschijnlijk een bug vanwege de niet-update.
Dat gezegd hebbende, het zijn veel onderdelen om te corrigeren, dus in de tussentijd hebben we een andere oplossing gevonden. Het doel is om een nomenclatuur op Excel te hebben, dus we sorteren gewoon op Excel na de export om alle lege vakken te verwijderen die overeenkomen met de buggy-lichamen.
Bedankt Stefbeno, ik zal af en toe kijken om kolommen samen te voegen.
Oh nee, ik zei iets stoms, updateprobleem. Zodra er mechanisch gelaste lichamen zijn, verschijnen ze in de nomenclatuur, ondanks de optie niet aangevinkt. Kortom, in de hoop dat het in de versies na 2019 is gecorrigeerd.