Mechanisch gelaste nomenclatuur / buizengroepering

Hallo,

Ik wil graag de buizen van dezelfde lengte op dezelfde lijnen groeperen om uiteindelijk duplicaten te voorkomen. Is dit mogelijk?
En hoe sorteer je deze nomenclatuur zoals je wilt, alsof het een standaardnomenclatuur is?

Alvast bedankt

SW groepeert identieke lichamen, niet identieke lengtes, dus niet mogelijk basis.
Zo niet, dezelfde sneden, zelfs als LG identiek is, niet dezelfde marker, dus een andere lijn.
Ik weet niet voor welk doel ik moet groeperen, maar in het algemeen wordt deze nomenclatuur (lijst van gelaste onderdelen) gebruikt voor de debietsnelheden en is het noodzakelijk om de snijhoeken te identificeren om een exacte debiet te krijgen.

Hallo,
Kort gezegd, voor SW hebben identieke buizen:

• Hetzelfde gedeelte
  • dezelfde lengte
  • dezelfde snijhoeken
  • indien van toepassing, dezelfde gaten
    Zo identiek in alle opzichten!

Om samen te groeperen en een flowlijst te krijgen, is er CuttingOptimization van MyCADTools, dat het werk heel goed doet.

Fijne dag verder.

Hallo,

De lengtes en het profiel zijn hetzelfde, dus de lichamen moeten identiek zijn, toch?

Dus ik moet MyCadtools gebruiken om te groeperen? die ik niet heb^^

Nee, normaal gesproken is het bij het beheer van mechanisch gelaste carrostuinen. In je boomweergave.
Ze zijn niet identiek omdat ze verschillend in lengte zijn. Dus moeten we ze verzamelen in de boom, in de map met de lichamen.