Ik probeer in een assemblagetekening een nomenclatuur (of een soort tabel) in te voegen die rechtstreeks naar de eigenschappen van dezelfde assemblage verwijst.
Ik kan het wel in een onderdeeltekening doen, maar niet in een montage. Alle onderdelen die in deze vergadering aanwezig zijn, zijn "Uitgesloten van de nomenclatuur" en ik zit met een lege tafel.
Zou je weten hoe je het bord naar de assemblage moet wijzen en niet naar de onderdelen.
Bedankt voor je antwoord, maar je hebt mijn verzoek waarschijnlijk niet begrepen.
Ik wil een stuklijst hebben met eigenschappen die verband houden met de assemblage en niet met onderdelen.
De onderdelen zijn "exclusief voor de BoM" omdat ik de assemblage koop en niet de onderdelen (die er alleen zijn met een visuele weergave).
Ik loste mijn probleem op door een algemene tabel te maken met in elk van de collones de link naar de gewenste eigenschap van mijn assembly, type $PRPSHEET:"Leverancier" enz...
Dus in feite had je gewild dat de assemblage waar je het over hebt in een andere assemblage zelf was opgenomen, en je had graag gezien dat deze als een enkel onderdeel verscheen?
Ik begrijp niet wat het voor zin heeft om een nomenclatuur te maken waarbij alle onderdelen dezelfde bewoording teruggeven, namelijk die voor de assemblage.
Als de complete set wordt gekocht, wat heeft het dan voor zin om een plan en vooral een stuklijst te maken?