Ik wil SLDPRT-bestanden in bulk converteren naar Parasolid en STEP. Het probleem is dat ik onderdelen heb met verschillende configuraties. Elke configuratie heeft een configuratiespecifieke eigenschap met de naam PartNo.
Dus ik wil dat de 3D-bestanden, STEP en Parasolid, het PartNo als recordnaam hebben. Als ik de Batch converter tool gebruik, kan ik de recordnaam niet vervangen door een configuratie-specifieke eigenschap. Ik kan alleen vervangen door een aangepaste eigenschap die geen functie van de configuratie heeft. Is er een oplossing voor mijn probleem?
- in exportoptie/optie moet u voor elke configuratie een document maken aanvinken (nr. 1)
- hernoem :d optie/Naam van gegenereerde bestanden (nr. 2) (alleen voor export) u moet de 1e tekens vervangen/toevoegen (nr. 3) aanvinken. Als de naam van uw onderdeel 9 tekens lang is, plaatst u deze in het overeenkomstige vak (nr. 4) en klikt u vervolgens op de 3 puntjes (nr. 5) aan het einde van de regel en kiest u Solidworks-waarden = naam van de configuratie (nr. 6).
In het voorbeeld van de optie ziet u het type uitvoernaam en gaat u vervolgens terug naar het tabblad Exportverwerking en Toepassen