Normaal tot

Hallo

Ik ben een heel eenvoudige optie kwijtgeraakt, onmogelijk om het te vinden.

Wanneer ik een functie startte (bijv. materiaalverwijdering) en ik op het bijbehorende vlak of vlak klikte, zette Solidworks me in de normale weergave.

Ik kan deze optie niet vinden bij het installeren van SW 2016.

Dank je wel;)

Hallo Bart,

als je naar de tools==>customize==>keyboard en je zoekt normaal naar en je wijst het een sneltoets toe of via de S-toets...

1 like

Hallo

Is dat wat je zoekt?

Moge de kracht met je zijn

normal_a.jpg
4 likes

EDIT: verbrand met geweld ...

Onder de 2104 is het in Systeem Optie\Schets automatische rotatie van de weergave in de normale richting naar het vlak van de schets creatie

Ik heb Normaal naar in het kleine zwevende menu door het selecteren van een gezicht bijvoorbeeld, op SW2016

Raar dat je het niet hebt.

Of klik op het gezicht en daar heb je de ruimte met de beschikbare opties die opent en ook daar heb je normaal naar.

Dac, ik had de vraag verkeerd gelezen. Ik dacht dat je op zoek was naar het pictogram in het zwevende menu.

Inderdaad, om het onderdeel te laten draaien bij het maken van een schets, staat het in de opties.

Bravo Obi Wan

Nikkel! Dank u allen =)

Hoi allemaal

Vergeet het zoekvak in de opties niet, het bespaart me alle tijd en bespaart me minuten zoeken.

@+

1 like

Hello@Bart

Ik ben blij dat ik je heb geholpen, maar aan de andere kant kan ik er niet tegen om met deze optie te werken, om mijn stuk alle kanten op te zien draaien als ik aan een schets begin , desoriënteert me, ik kan niet meer zien waar ik ben.

Moge de kracht met je zijn.

Ik ben de invnerse^^

Kwestie van haitude denk ik.

Aan de andere kant, voor een creatie van plaatwerk, zou ik willen dat het ook naar normaal draait. Maar nu gaat hij in op isometrie

@bart,

Als een site hierboven, ondersteun ik deze optie niet, aan de andere kant, om mijn leven te vereenvoudigen, wetende dat ik rechtshandig ben, stel ik veel van mijn toetsenbordtoetsen in aan de linkerkant om mijn glimlach niet los te laten en in dit geval stel ik de toets " W = normaal in op " op deze manier, als ik normaal moet zijn, is het genoeg voor mij om"Het indrukken van W zonder de muis zelfs maar los te laten, is een reflex geworden. Het kan een aangestampte aarde zijn die gegraven moet worden.

Moge de kracht met je zijn.

1 like