SOLIDWORKS Skin Standaard

Hallo

Ik zou graag willen weten hoe ik solidworks zo kan instellen dat ik standaard bij het maken van mijn tekeningen geen 2 cijfers achter de komma meer heb op ronde ribben.

Ik heb de dressing standaard gewijzigd, maar ik kan het niet standaard laden als ik het in nieuwe foto's ... Ik ben nog steeds genoodzaakt om het handmatig te laden.

Nog een vraag, ik heb een nieuwe basiskaart gemaakt en ik zou graag willen weten hoe ik deze standaard moet laden. 

Bij voorbaat dank.

Rémi

Hallo

Je moet naar de rechterbenedenhoek van het scherm gaan, er is mmgs of iets anders en daar ga je naar de instellingen en je stelt in zoals je wilt en je moet je basiskaartsjabloon opnieuw opslaan zodat deze rekening houdt met je wijzigingen.

2 likes

Hallo

je moet opslaan onder je documentsjabloon...

Om dit te doen => u de opties aan te passen die voor u relevant lijken (precisie na de komma) => opslaan als => .drwdot

http://help.solidworks.com/2018/french/SolidWorks/sldworks/t_creating_a_template.htm

Cdt

2 likes

Hallo

Bedankt voor je antwoord, ik heb je instructies gevolgd, het werkt correct op het huidige plan en ik heb daarom de basiskaart opnieuw opgeslagen. Maar zodra ik een nieuwe tekening maak met behulp van de basiskaart die ik heb opgeslagen, gaan de afmetingen terug naar de standaard met 2 cijfers achter de komma... Ik begrijp het niet.

Hallo AperrO,

Bedankt voor je hulp, het werkt nu perfect.

1 like

Weet je zeker dat je het op de juiste plaats bewaart en de juiste neemt? Sla het op onder een andere naam om te testen en dan hernoem je het door de oude te verwijderen.