Zapisywanie wartości zespołu na części

Cze wszystkim

Jestem początkującym specjalistą od zestawień komponentów w Solidworks.

Pracuję nad dużym montażem i robię plan, aby szczegółowo opisać każdy element. Na pierwszej stronie mojego rysunku znajduje się mój zespół wraz z zestawieniem materiałów.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Robię notatkę dla każdego elementu i chciałbym umieścić powiązaną wartość. Muszę wskazać ilość tej części na moim walnym zgromadzeniu. Widzę, jak to zrobić z dymkami, łącząc tekst dymka z określoną tabelą, ale chciałbym mieć te informacje w notatce.

Czy masz jakiś pomysł, gdzie znaleźć tę wartość?

Dziękuję wam wszystkim. 

Witam

Można utworzyć model tabeli BOM z  kolumną, która ma właściwość quantity.

Kliknij prawym przyciskiem myszy w tabeli -> wstaw kolumnę-> w górnej części kolumny, w której pojawiają się właściwości-> załaduj właściwość quantity

CDLT powiedział:

1 polubienie

W przeciwnym razie możesz wstawić automatyczne bąbelki  z numerem części i ilością

Nie mam dostępnego solidworks, ale oto link do pomocy.

http://help.solidworks.com/2018/french/SolidWorks/Sldworks/HIDD_BALLOON_PROP.htm

Cdlt powiedział:

1 polubienie

Widzę, jak to zrobić za pomocą bąbelka lub nomenklatury , ale zastanawiałem się, jak wstawić tę wartość do notatki. Nie wiem, jak uzyskać tę wartość, wyodrębniając ją z nomenklatury lub notatki. Te wartości wyglądają następująco $PRTSHEET "... "Fajna rzecz, ale zawsze odnosi się do widoku. Nie widzę, jak odnieść się do pola w nomenklaturze.

Witam

Aby połączyć dymek lub inne, wystarczy wstawić tekst i połączyć go , kliknąć żądaną wartość, na przykład cytat i/lub dymek i bąbelki ... Otóż to...

Pozdrowienia.

AR.

Dziękuję A.R