Ik heb een stream met een EN_COURS_DE_MODIF status en een VALID status. Tussen de twee, een overgang met dynamische melding waardoor een e-mail kan worden verzonden naar de persoon die de validatie moet uitvoeren.
Mijn vraag is, is er een manier om erachter te komen wie de melding heeft ontvangen bij het overzetten van een bestand? Is er een geschiedenis van overgangsmeldingen in een hoek van de PDM?
Voor zover ik weet, is er geen mogelijkheid om te weten naar wie de kennisgeving is verzonden (tenzij u ook automatisch op de hoogte wordt gesteld). Misschien met de query's die kunnen worden gestart met het hulpprogramma Report.exe
Hallo het zal niet noodzakelijkerwijs uw vraag beantwoorden, maar om dit probleem op te lossen (gebrek aan geschiedenis + extra media om te controleren naast mail en teams) gebruik ik e-mailmeldingen via een PDMMessage van de myPDMTools add-in. Het is niet per se erg ergonomisch om op te zetten, maar als het eenmaal op zijn plaats zit, werkt het goed. Dat gezegd hebbende, moet je ook een berichtensysteem hebben ingesteld in de beheerdersconsole. Ik gebruik deze functie ook voor meldingen van foutovergangen.