Meldingen Lynkoa

Hoi allemaal

Ik krijg heel vaak meldingen over het downloaden van de tutorials die ik online heb gezet.

In de opties van Lynkoa kan ik niet vinden hoe ik deze meldingen dagelijks of wekelijks kan maken, de enige optie is voor antwoorden op vragen, en voor vragen zou ik graag willen dat ze binnenkomen zodra er een antwoord is geplaatst.

Iemand een oplossing? Anders zal ik het aan de beheerders vragen.

En bij veel downloads staat in elke e-mail geschreven: "Dit product is 2 keer gedownload sinds het online is gezet op Lynkoa." terwijl ik al ongeveer 50 meldingen van deze stijl heb ontvangen, dus of de teller werkt niet, of de meldingen werken niet!

Enig idee?

Dank je wel, Lucas.

Hallo

We gaan meteen kijken naar het meterprobleem.

Wat betreft de meldingen, deze worden bij elke download verzonden omdat het ons in de basis belangrijk leek om de bijdragers zo snel mogelijk te waarschuwen. Toch zullen we bekijken wat we kunnen doen om voor te stellen dat meldingen wekelijks, dagelijks of in realtime worden verzonden.

Tot uw beschikking voor meer informatie

Hartelijke groeten

2 likes

Heel erg bedankt Yves.

Ik zag net dat de teller werkt op de pagina "Mijn tutorials" op Lynkoa, en mijn twee kleine tutorials zijn succesvol!

Ik zit op 749 downloads voor de ene en 473 voor de andere!

Trouwens, is het niet mogelijk om punten te krijgen voor een bepaald aantal downloads van elke tutorial?

Ja, ik zag dat ze wat succes hadden... Goed gedaan.

Wat betreft de punten op basis van het aantal downloads, dit is geen beslissing voor mij, maar ik zal erover praten....