We willen graag een licentie op afstand beschikbaar stellen

Hallo

Ik heb een klein probleempje, we hebben 3 SOLIDWORKS licenties beschikbaar op een interne server.

we willen graag een SOLIDWORKS-licentie  op afstand beschikbaar hebben voor gebruik buiten het bedrijf.

Kunt u mij helpen mijn probleem op te lossen.

Bij voorbaat dank

Hallo

Zie de bijgevoegde links:

http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/Install_Guide/c_borrowing_returning_snl_licenses.htm

Hallo

Als u drijvende vergunningen heeft, is het mogelijk om een vergunning te lenen voor een verlengbare periode van 1 maand. Als 1 maand te kort is, zijn er 2 oplossingen. Oplossing nr. 1 vroeg uw leverancier om deze duur te verlengen. Oplossing 2  : stel een vpn in waarmee je op afstand een licentie kunt lenen. Ik heb deze vraag aan het begin van het jaar aan de hotline gesteld, ik plaats hun antwoord ==> " Het is mogelijk voor uw collega om opnieuw een licentie te lenen via een vpn, anders is het mogelijk om een verlenging van de licentie-uitleenperiode aan te vragen bij Solidworks." Ter info,  we hebben een termijnverlenging aangevraagd en hebben een vpn opgezet.

Moge de kracht met je zijn

2 likes

En door de licentie  over te zetten en vervolgens opnieuw te activeren op het nieuwe werkstation?

Ik heb het een tijdje geleden gedaan; Ik heb de licentie van de school overgedragen, deze 's avonds thuis geactiveerd en vervolgens weer overgezet om deze de volgende dag op school opnieuw te activeren

@Alain: Het is niet gespecificeerd, maar het begrip server verwijst naar zwevende licenties

Hallo allemaal en bedankt voor jullie hulp.

we kunnen SOLID gebruiken vanaf een externe computer.

Veel succes aan iedereen....

Hallo

Het lijkt erop dat je je probleem hebt opgelost, maar voor een goede follow-up van de post kun je uitleggen hoe je het hebt gedaan, het kan interessant zijn voor andere mensen.

Moge de kracht met je zijn

2 likes