Ik ben verheugd de lancering van een nieuwe ontwerpuitdaging aan te kondigen! Ter gelegenheid van alle veranderingen die de afgelopen weken zijn doorgevoerd, bieden wij u een uitdaging aan met als thema:
" Stel je de nieuwe mascotte myCAD by Visiativ voor"
Wat vind je van deze nieuwe identiteit? Een dier, een symbool, een voorwerp? Modelleer je idee op SOLIDWORKS of CATIA en deel het op het platform! Je hebt tot de avond van 9 december de tijd. Deze mascotte zal de nieuwe identiteit van de myCAD-gemeenschap moeten vertegenwoordigen, en haar waarden: wederzijdse hulp, solidariteit, professionaliteit...
En omdat deze mascotte uw gemeenschap moet vertegenwoordigen, bent u degene die de winnaars kiest! 15 leden van de gemeenschap kunnen worden benoemd tot lid van de jury en zullen stemmen op de 3 winnaars van de wedstrijd! Word lid van deze groep om deel uit te maken van de jury: myCAD mascotte challenge jury - myCAD by visiativ (Boven de 15 personen zullen we de leden van de jury trekken. Uiteraard kunnen de leden van de jury geen voorstellen naar de wedstrijd sturen)
En over winnaars gesproken, ontdek nu de prijzen!
1e prijs: 1 Philipps TV + 1 Nintendo Switch-console + het spel Mario Karts Deluxe 2e prijs: 1 Garmin smartwatch 3de prijs: een sensation box (sportwagen rijden, helikopterdoop, etc.) voor 4 personen
Ik ben het met je eens, het onderwerp is niet eenvoudig, het is om de paar haren die ik nog heb uit te trekken Ik ben ervan overtuigd dat iemand een briljant idee zal hebben, het moeilijkste deel zal zeker het werk van de jury zijn!
Van mijn kant heb ik allereerst een logo gemaakt, omdat ik denk dat je er een nodig hebt naast de mascotte. Misschien win ik er geen prijs mee in deze uitdaging, maar het maakt niet uit, het is essentieel.
[… Oké, ik ga uit ->] Let op, ik heb net gemerkt dat het mogelijk is om de afbeeldingen te verkleinen door erop te klikken in het rechterpaneel... We leren elke dag bij...
Inderdaad, de definitie van het woord "mascotte" is erg breed! Het kan gewoon een symbool zijn of iets abstracts! Een mascotte is niet per se een menselijke of dierlijke voorstelling...!
Hoi allemaal Bedankt aan de eerste deelnemers voor jullie voorstellen! Pas echter op dat u het Lynkoa-logo niet plagiaat pleegt...! Het doel is om een mascotte (een personificatie van de gemeenschap) te creëren en geen logo
Als ik het goed begrepen heb, moet de mascotte gemaakt worden onder SW of Catia. De geometrie zou in dit geval vrij eenvoudig moeten zijn. Ik ken Catia niet, maar onder SW zijn al deze voorbeelden onhaalbaar of vereisen ze een onredelijke modelleringstijd. Uit ervaring is gebleken dat dit soort uitdagingen, om goede resultaten te behalen, in twee fasen moeten worden gedaan. Het is zeldzaam om een goede kunstenaar te zijn en tegelijkertijd SW te kennen.