Hallo @Zozo_mp
Kijk in de hoek van het roze kader, er is een grijs kruis, gedeeltelijk verborgen door de vetgedrukte tekst, om het vak te verkleinen.
Hallo;
Is het mogelijk om de knop " Uitloggen " op de hoofdpagina (naast het profielpictogram) te verplaatsen?
voor nu zullen we zeggen de " stop " -knop van Windows... Verloren onder nog drie klikken...
Vriendelijke groeten.
Hallo @Sylk
Ik geloof het niet
Nou, je hebt bionische ogen met nachtlichtversterker en ingebouwde 10.000x zoom
Om dit kleine kruis te zien.
Vriendelijke groeten
Trouwens! Dank aan het team voor het zichtbaar maken van het aantal "views" van de onderwerpen!
Het was een optie waarvan de revalidatie vanaf de eerste dag van deze versie van het forum erg in trek was, dus het verdient het om verwelkomd te worden als dat zo is.
Zou het in de vervolgopties mogelijk zijn om een dagelijkse samenvatting te hebben in plaats van een e-mail per antwoord, in het geval van een zeer actief onderwerp zouden we bijna bang zijn
@Coralie het lijkt alsof het aantal tekens voor code beperkt is, zie dit onderwerp als voorbeeld, de site snijdt de code op een archaïsche manier.
Edit: hier is de link naar het vergeten onderwerp:
Oh ja inderdaad, ik geef het door aan de technische teams! Bedankt voor de feedback
Ik kwam net een duplicaat tegen (zonder antwoorden in een van de 2), ik wilde het verwijderen, maar het lijkt erop dat we dat niet kunnen. Zou het mogelijk zijn om een mandje te hebben waarin onze verwijderingen zouden gaan? De onderwerpen daar kunnen dan dubbel worden gecontroleerd voordat de prullenbak wordt geleegd.
Edit: Voor nu, in plaats daarvan sluit ik het onderwerp en maak het onzichtbaar.
het is altijd mogelijk om in eerste instantie het onderwerp te sluiten en te wijzigen in "Niet zichtbaar"
HaHa, dat is wat ik net heb bewerkt.
Hoi allemaal
U vindt nu op het forum de mogelijkheid om te zoeken op onderwerp " opgelost " en " onopgelost "
Hallo @Coralie
Ik heb de indruk dat sommige secties waarmee u XP kunt verwerven, niet actief zijn
Voorbeeld Tutorials, mensen gevolgd en mogelijk.
Er moet gewoon ergens worden aangegeven dat XP-punten zijn verkregen sinds die en die datum en niet sinds je op het forum bent geregistreerd, anders is het dubbelzinnig
Bekijk het aantal juiste antwoorden
Vriendelijke groeten
Hallo @Zozo_mp
Het punt is dat je alleen punten kunt verzamelen als je geregistreerd bent, zo wordt geïmpliceerd, dus het is nutteloos om het te vermelden. Wat betreft de datum, wel, het is noodzakelijkerwijs de aangegeven datum, dus het is niet nodig om ook te specificeren.
Tenzij je wilt dat het een overnamedatum is voor xp die je maar één keer verdient?
Hoi @Sylk
voorbeeld op mijn account = 2 goede antwoorden (terwijl ik niet veel meer heb)
Daarom zeg ik sindsdien dat er een nieuw forum is (een bepaalde datum).
De twee nieuwe juiste antwoorden moeten zijn verkregen sinds de oprichting van het nieuwe forum.
PS: het is om de Mini-gebruikershandleiding bij te werken
Ja, sommige statistieken begonnen vanaf 0 met deze versie.
Maar ik denk dat er een manier is om ze opnieuw gecrediteerd te krijgen (voeg onze oude statistieken toe aan de nieuwe). @eliott_metra , @fchosson als je me kunt horen
Subsidiaire vraag: heeft dit gevolgen voor het totaal aantal verworven of niet?
De statistieken komen niet uit het niets
Ik zie alles onderaan de pagina "eerder verdiende punten"
Als ik een redenering volg, zou dat eerder betekenen dat wanneer je naar een hoger niveau gaat, alles weer op nul staat, behalve natuurlijk de som van de eerder behaalde punten.
Misschien hadden ze niet de details van de punten die ze hadden behaald vóór de softwarewijziging of konden (of wilden) ze het niet terugkrijgen.
Geen probleem! De sleutel is om de regels te kennen en dat je ze kunt aangeven in de Mini Tutorial.
Plukken
Nee, de vorige punten waren inclusief die van Lynkoa vanaf het begin, zelfs voordat we hier 1 punt hadden verdiend. Daarom hadden we vanaf het begin een (relatief) hoog xp-niveau.
Hoi allemaal
Het doel was niet om je punten te verminderen bij het passeren van het nieuwe forum, ik denk dat sommige xp-punten slecht stijgen, ik kijk met onze technische teams!
Hallo Coralie,
Is het mogelijk om de knop " Terug " permanent weer te geven bij het scrollen door de vragen en antwoorden? (Zie bijgevoegde screenshots.
… Wordt vervolgd, @+.
AR