Nieuw CAD-forum: test het en geef ons uw feedback!

bug geïdentificeerd tijdens het proces van worden opgelost. Het is vanavond normaal geregeld.

2 likes

Ik denk dat je over het algemeen cookies en tijdelijke bestanden een keer moet opschonen om de overblijfselen van het oude systeem te verwijderen.
Toen ik voor het eerst verbinding maakte, duurde het lang voordat het forum reageerde. Ik deed deze zuivering en het resultaat was duidelijk.
In Firefox moet u op het hangslot links van het adres klikken en de optie kiezen:
image

2 likes

Hallo

Ik heb geen toegang tot deze vraag:
Antwoord op de vraag Een macro-PDF_DXF_DWG maken

1 like

Nog steeds hetzelfde probleem voor mijn avatar, ondanks een verbroken en opnieuw verbinden

1 like

Ik bevestig

1 like

Dit zal vanaf morgenochtend werken aan een volgende herverbinding

2 likes

Hallo.
Ik denk dat het niet nodig is om verwijderde berichten in de berichtenreeks te bewaren...

3 likes

Goedenavond
Zou het geen bug zijn!
Elke keer als ik inlog en klik op het laatst geposte onderwerp, brengt het me terug naar het laatste bericht dat ik heb beantwoord voordat het forum software chgt.
Nou, ik ga opruimen met CCleaner, maar het is naar mijn mening niet normaal. Gezien het aantal sites dat ik bezoek, zou het een gedoe zijn als ik zou moeten opruimen.

Debugging

Een ander ding toen ik voor het eerst verbinding maakte met de nieuwe site, was het mogelijk om de betekenis van het nieuwe puntensysteem te zien door op een paar punten te klikken. Ik kan niet vinden waar het is.
Daarnaast konden we onszelf een soort medaille geven, wat ik raar vond.

Plukken

1 like

YA als een schuld

om mijn probleem op te lossen probeerde ik niet meer via Lynkoa te gaan, maar via mijn CAD
Gogole met Firefox stuurt me hierheen.
LECTRA my CAD 2022-10-13 18_48_12-Window

1 like

Bi zarbi De opmerking staat op de foto

Voor badges is dit vanuit het profiel op www.lynkoa.com

Op het forum daarentegen niets. Noch de selectie van de badge, noch de weergave van de geselecteerde badge (waarom maar één trouwens?)

3 likes

Dank je wel @Sylk

Als ik het goed begrijp, zijn er nog steeds twee sites parallel, waarvan er één Lynkoa zal verdwijnen.

Neem me niet kwalijk, maar voor mij is een switch een switch, anders doen we bètatests in een geïsoleerde omgeving met testers die niet te bèta zijn

Vriendelijke groeten

1 like

@sbadenis Gedoemd om te verdwijnen, het is niet zeker, voorlopig lijkt het zijn rol als portaal te behouden. En gelukkig wil ik zeggen, want op zoekmachines wordt Lynkoa buitengewoon goed gerefereerd, en niet voor niets is het de enige site die deze naam draagt, terwijl myCAD nergens te vinden is, naast dat het niet de enige is die deze naam draagt. Nou, je kent mijn mening over deze vraag; voor mij moet Lynkoa deze naam behouden.

3 likes

@Coralie ik de opmerking van @Sylk vol gezond verstand vind, moeten we de regels voor het toekennen van XP in deze zin verbeteren.

3 likes

Ik geef toe dat de formulering niet echt gelukkig is en de verwarring gemakkelijk is, maar in feite verwijst de afbeelding aan de linkerkant @Zozo_mp naar de startpagina van het forum (forum.lynkoa.com), terwijl de link aan de rechterkant verwijst naar de lynkoa-portaal www.lynkoa.com (de oude versie als je dat liever hebt).

2 likes

Hallo @Zozo_mp ,
De myCAD-url moet tijdelijk lynkoa.com blijven staan, daarom kun je myCAD niet vinden; Trouwens, als je myCAD op google typt, kom je Lynkoa tegen:

1 like

Ik heb de volgende bug:
In de berichten op het forum geeft de bel een nummer aan, ik klik erop de pagina toont de berichten, behalve dat er geen link is om erop te klikken om naar de discussie te verwijzen
in feite werkt het willekeurig, ik moet er ongeveer tien keer op klikken

1 like

Hallo;
Zou het mogelijk zijn om het begrip "Solidworks Version xxx" toe te voegen aan de profielen?
Zodat dit begrip verschijnt in de hoofdtekst van berichten, of wanneer een bijlage in * staat. SLD...
(ervan uitgaande dat elke gebruiker denkt deze waarde correct in te vullen... en om het up-to-date te houden...)

Vriendelijke groeten.

5 likes

Als een onderwerp een beetje lang is, zoals dat van onze zeer aardige Coralie
Je moet de lift gebruiken om terug te gaan naar het begin en toegang te krijgen tot de terugknop die terugleidt naar het hele forum
Een knop zoals terug naar forum
Wat denk je

Vriendelijke groeten

PS: de nieuwe meshCAD zit vol met zeer goed uitgevoerde en moderne trucs
Alleen mijn breisels

5 likes

Wat is een XP?

Wanneer zullen we XP 95 overtreffen en in welke Windows zal het :rofl: verschijnen? :innocent:

1 like