… Een prachtige Windows Millennium?
Anders voor de terugkeer naar het hele forum: Klik hier...
De informatie kan interessant zijn, maar er zijn sommigen van ons die verschillende versies gebruiken.
Ik weet dus niet welke versie wordt aangegeven.
Het is zonde als je reageert op een bericht (en niet op de discussie) dat het bericht niet automatisch wordt geciteerd, je kunt inderdaad op de knop klikken maar je merkt dat je ronddwaalt in de discussie.
Het idee van Zozo is interessant, op sommige sites is er gewoon een pijl die altijd onderaan het scherm blijft staan (en niet op de pagina) om terug te gaan naar de bovenkant van de pagina
Hallo Coralie,
Van mijn kant ziet het er goed uit, behalve de roze kleur, ja het is voor meisjes...
Ik heb niet echt tijd om te testen,... Afgezien daarvan plaît...@+.
AR
Ik dacht meer na over het idee, ik dacht erover na.
Voor bijlagen moet er een "versie" veld zijn om in te vullen als het een bestandstype is dat is gekoppeld aan de applicaties die door het forum worden ondersteund.
Laten we zeggen dat dit veld standaard wordt gevuld met de profielwaarde indien van toepassing, maar dat het nog steeds mogelijk is om deze specifiek te wijzigen bij het toevoegen van een bijlage.
@stefbeno denk ik dat het het beste is om de meest recente in het profiel in te vullen en in het bericht aan te geven of het anders is.
Het aantal views op de onderwerpen zien we niet meer. Voor mij, die meer vragen stelt dan antwoordt, was de verhouding tussen weergaven / antwoorden een goede manier om te zien of de boodschap door iedereen werd begrepen en of het interesse wekte.
Soortgelijk. Vroeger keek ik naar de uitzichten en het mist.
Hallo @laTeam, @Coralie @fchosson
Verschuif de positie van het "verwijder"-pictogram naar een bericht! Het omkeren van de pictogrammen Bladwijzer en Verwijderen zou minder riskant zijn. Laat het me uitleggen...
Wanneer u op de drie kleine puntjes (...) klikt of aanraakt om de pictogrammenbalk uit te breiden, verschijnt het verwijderpictogram direct onder de cursor of vinger!! Zolang je 2 keer klikt (zelfs onvrijwillig zoals het geval is met de knop van mijn muis die vaak verknoeit en uit zichzelf dubbelklikt als ik klik) of dat je je vinger over het scherm laat slepen, nou je verwijdert het bericht... Je hoeft niet te wankelen!!
Door de prullenbak en de bladwijzer om te draaien, klik je in het slechtste geval op de bladwijzer zodat een dergelijke fout omkeerbaar wordt.
Sterker nog, het weergeven van een verzoek om bevestiging van verwijdering in een prompt zou geen luxe zijn en zou veel verstandiger zijn. Een slechte afhandeling was al snel gebeurd. Ik heb gisteren (vrijwillig) een bericht verwijderd en ik kan me niet herinneren dat mij om bevestiging is gevraagd.
Bedankt.
Hallo
Deze functie ontbreekt inderdaad, onze teams zijn op de hoogte! We zijn aan het kijken of het mogelijk is om het toe te voegen!
Hallo allemaal en nogmaals bedankt voor jullie vele feedback! Verandering gaat inderdaad vaak gepaard met upgrades en feedback van gebruikers, dus bedankt voor uw bijdrage!
We weten dat deze community je dierbaar is en doen ons best om je ervaring zo goed mogelijk te maken; Al uw opmerkingen en feedback worden bestudeerd door onze technische teams en zullen worden geïmplementeerd zodra ze zich voordoen.
Nogmaals bedankt en wens je een fijne dag
Coralie
Ik heb geen opgelost/onopgelost filter gezien om alle onderwerpen te zien die nog open staan
Hallo;
Het lijkt mij dat het begrip " Opgelost " neerkomt op het vinkje bij de titel van het onderwerp.
Er is iets meer nodig... Zichtbaar.
Toen ik de vraag herlas, realiseerde ik me net dat dit antwoord niet relevant is...
Nee, ik heb ook geen filters gevonden om alleen de onderwerpen " Onopgelost " versus " Opgelost " te zien...
Vriendelijke groeten.
Inderdaad ook niets gevonden om de opgeloste te filteren.
Een goed voornemen om te maken voor het nieuwe jaar
In termen van directe berichten is de geschiedenis verloren gegaan.
Is er enige hoop om de oude beurzen te herstellen?
Natuurlijk ga ik nooit door deze pagina, ik heb het forum als een directe link.
Jammer dat er niet dezelfde informatie op de 2 sites staat.
Hallo @Coralie @fchosson @eliott_metra
Een vraag. Als de lynkoa-domeinnaam wordt vervangen door mycad, wat gebeurt er dan met de documenten die worden doorgegeven en de links die in al onze berichten worden geplaatst? Komen er redirects of resulteren ze in 404-fouten?
Hallo @Sylk ,
Ik verzeker u dat alle inhoud zal worden doorgestuurd en dat er geen documenten verloren zullen gaan! Ik zal u op de hoogte brengen wanneer de domeinnaam is geëvolueerd
Hallo
Ik kan de nieuwe interface alleen maar waarderen bravo, ik merkte de kwaliteit van de bijlagen die veel beter is, het afspelen van video's is nu mogelijk direct op het forum, het is niet nodig om tussen hoeken te schakelen :) , als het je lukt om het idee van @Sylk toe te passen en een 3D-visualisatie-engine te integreren, zal het compleet zijn