Hallo liefste Coralie
Ik wil u graag op de hoogte brengen van twee kleine dingen die verkeerd zijn bij het beantwoorden van een vraag
1° Geen onderstrepingsfunctie (wel vetgedrukt en cursief)
2°) een bug op de genummerde lijst of meer bepaald een zeer verwarrende werkingswijze.
Klassiek selecteren we in de tekstverwerking de genummerde lijst a priori of a posteriori voor de eerste regel. En elke keer maken we een nieuwe alinea
-
Element (dit is het resultaat als we de methode van alle tekstverwerkers of die van alle forums gebruiken)
-
Element (Dito. )
Hier is het resultaat als we de nummering a posteriori doen
- Eerste lijn
- Tweede rij
Het kleine tandwiel (dat meestal overeenkomt met de instelling) heeft geen ondertitel als je er met de muis overheen beweegt.
Niet-verborgen tekst ==> Echt verborgen tekst na deze pijl ===>
Samenvatting
Hallo technici,
Het overzicht wordt niet weergegeven wanneer u de tekst typt, maar alleen wanneer het bericht is verzonden.
Als het een samenvatting is die verschijnt als je erop klikt of als je er met de muis overheen gaat.
Er is ook de offertefunctie: als je met een kruik op je hoofd stoot en het klinkt hol, dan leidt dat niet per se af dat de kruik leeg is.
Raar de tekst van Coralie die in mijn tekst verschijnt als ik klik op citeer het bericht volledig) Wat heeft het voor zin om het bericht waarmee ik interactie heb volledig te citeren. Tenzij ik de regels ga verwijderen die ik niet wil.
Het zou gemakkelijker zijn om klassieke QUOTE-functies te maken
[quote="De kip citeert citaat codec"]
Groeten A pluche
[quote=" Coralie, post:1, topic:107913, full:true "]
Hoi allemaal!
We zijn erg blij om de lancering van dit nieuwe CAD-forum aan te kondigen!
Intuïtiever, efficiënter, directe uitwisselingen... Alles wat je nodig hebt om beter te werken aan Lynkoa!
Een paar verduidelijkingen naar aanleiding van de lancering van dit nieuwe forum en uw feedback:
- Dit nieuwe forum opent onafhankelijk van de Lynkoa-website : er wordt een nieuw tabblad geopend en geeft je toegang tot het forum. Om de site te behouden, wordt u geadviseerd om de 2 tabbladen te bewaren, zodat u kunt jongleren tussen de verschillende diensten van het platform. Als u ooit het tabblad van de Lynkoa-site sluit, moet u het later opnieuw openen.
Ter informatie: een knop waarmee u vanuit het forum naar de Lynkoa-site kunt terugkeren, zal zeer binnenkort worden geïnstalleerd om dit komen en gaan te vermijden
- Om ons uw feedback en verbeteringen te geven, kunt u een vraag maken en deze categoriseren als "Feedback ", zodat alles op één plaats wordt vermeld.
Ik geef je nieuwe tips op het forum als je het gebruikt
Veel plezier met je test op het forum!
Coralie