Zou het mogelijk zijn om de conversie naar 1080p van de geposte afbeeldingen te verbreken, alstublieft? Om ze op de oorspronkelijke grootte te laten.
Als ik wallpapers post die ik in 4K heb weergegeven en ze worden geconverteerd en gedegradeerd, is dat frustrerend. Was het tenminste alleen de preview, maar nee, ook het gedownloade bestand.
Hallo @Sylk , we zijn aan het kijken wat er mogelijk is om te doen, ik denk dat we al hadden gekeken en de site legt ons een bepaalde afbeeldingsgrootte op... Ik hou je op de hoogte!
Suggestie: Ik heb een scherm in portretmodus, dat ik met name gebruik om de browser in de gaten te houden, maar met een kleinere breedte is het scherm niet geweldig en kan het worden verbeterd. Door statistieken te verschuiven om ze gestapeld weer te geven, wanneer de breedte onder een bepaalde waarde ligt. Als volgt:
Het zou het tekstvak verbreden, waardoor het lager zou worden, waardoor het aantal zichtbare vragen zou toenemen. Om het probleem van de stat-kolomkoppen op te lossen, moeten ze onzichtbaar zijn en mogelijk mini-pictogrammen gebruiken (zoals een bubbel voor antwoorden, een oog voor weergaven en een eeg voor activiteit) voor de cijfers. Daar... Merk op dat de statistieken evenveel ruimte innemen als de tekst, waarvan een groot deel in de marges staat...
Hoi @Nicolas74 De truc is inderdaad niet slecht, maar aangezien we het erover hebben; Is het echt handig dat de kolommen met antwoorden en weergaven filterbaar zijn? Voor "activiteit" kan ik het potentiële nut begrijpen, aangezien het een beetje een tijdstempel is. Als het antwoord nee is, dan wordt een stapel misschien levensvatbaar door het zonder deze headers te doen.
Het komt niet uit het zwevende menu van het forum, maar het komt uit myCAD (oud deel van de site) Het is waarschijnlijk een probleem van het einde van de consistentie tussen de twee technologieën. Met andere woorden, het verwijst niet naar dezelfde gegevens. In ieder geval moet het worden geregeld AMHA
Zou het mogelijk zijn om te voorkomen dat de automatische "corrector" de Engelse aanhalingstekens in onze berichten vervangt door Franse aanhalingstekens?
Wetende dat in Solidworks de aanhalingstekens Engels zijn, wordt deze vervormd wanneer je een vergelijking op het forum invoert...
Als ik in Windows een bestand een naam wil geven met aanhalingstekens, een verboden teken, typ ik sluw 2 apostroffen om 1 aanhalingsteken te maken, maar op het forum is het niet eens mogelijk, omdat zelfs apostroffen worden omgezet in chevrons→ ‹ ‹ › › Wat werkt zijn 2 apostroffen + 1 aanhalingsteken → "woord", maar niet in alle gevallen, en de arme man die wil kopiëren/plakken zal voor verrassingen komen te staan...
1 aanhalingsteken ervoor en 1 erachter: "woord" 2 apostroffen voor en 2 achter: ' 'woord' › › 2 apostroffen ervoor en 1 aanhalingsteken erachter: ''woord''
Edit: Een andere methode die beter werkt, je kunt ook een of meer spaties tussen het aanhalingsteken en het woord → "woord" plaatsen Wat in ieder geval het voordeel heeft dat het in SW kan worden gekopieerd en geplakt. Zelfs met de spaties wordt de vergelijking correct geïnterpreteerd, maar hey, het is minder consistent en lelijker. En dan in het algemeen, als ik typ "het is omdat ik wil schrijven".
Het grappigste is dat juist in het Engels de aanhalingstekens geen spatie hebben en in het Frans wel, dus het is eerder het tegenovergestelde dat geprogrammeerd moet worden; als we spaties plaatsen → FR-aanhalingstekens weergeven Als u er geen plaatst → aanhalingstekens weergeven
Door een regel code voor een vergelijking (of code) te doorlopen, werkt het ook en zonder enige andere truc:
Essai avec un "mot"
En het voordeel is dat je vergelijking of code nog beter uit de verf komt. En voor de goede orde, het is waarschijnlijk gerelateerd aan het CMS (Discourse als ik me niet vergis) en daarom niet noodzakelijkerwijs naar believen programmeerbaar @Sylk
Hallo @sbadenis Ja, ik weet het, ik had de codetag al in sommige van mijn berichten gebruikt, maar om zinnen te maken waarin entiteiten meerdere keren worden genoemd, is het niet haalbaar.
Ik geef de voorkeur aan: Doe "dit" en "dat" en als je dan "dat" ziet, doe dan "dit". Dat:
Fais "ceci" et "cela" puis quand tu vois "ça" fais "ci".
Maar in feite realiseer ik me wanneer ik je wil laten zien dat het niet levensvatbaar is, dat door alleen de betreffende woorden te taggen, het in de zin past in plaats van ze op een regel te kaderen, zoals eerder het geval was (en zoals jouw voorbeeld): Doe "ceci" en "cela" dan als je ziet "ça" doen "ci".
Dus ok, dat vind ik prima. Bedankt. Nou ja, behalve dat de variatie van het lettertype in dit geval niet de meest gelukkige is.
Dan hou ik over het algemeen niet van Franse chevron-aanhalingstekens, ze vervuilen de vloeibaarheid van zinnen.
Wanneer je van pc wisselt (omdat je op vakantie bent maar je bent sowieso geïnteresseerd in een discussie over de cao), moet je een e-mailadres verificatiecode ontvangen om in te kunnen loggen. Ik denk dat ik op mijn gebruikelijke pc mijn e-mailadres opnieuw moet valideren? Het is nu al heel vervelend om verbinding te maken, maar als we bovendien het professionele e-mailadres bij de hand moeten hebben om te kunnen komen, begint het de interacties serieus te beperken! Ik begrijp dat je rekening wilt houden met de beveiliging voor de hele site, patali-patala... Maar ik denk dat het heel goed zou zijn om het forum te onderscheiden van de meer "professionele / gevoelige" delen!
Misschien een Visiativ beveiliging, zodra je denkt aan het eventueel veranderen van software, gaat het je Chinees spreken om minder antwoorden te krijgen!
Na controle is het mogelijk dat het afkomstig is van uw spellingcontrole! (heeft u een extensie op uw pc geïnstalleerd?) omdat er geen corrector is op dit Discourse forum... Ik heb aan mijn kant getest, er is geen wijziging in de tekst...