Hallo @Coralie
Ja, als ik op mijn avatar klik met een gele stip rechtsboven, dan klik ik op een item in de lijst (bijvoorbeeld, die-en-die reageert op je antwoord) krijg ik deze foutmelding.
Over opera geen zorgen.
Ik was gisteravond aan het chatten met DoubleL op de uitdaging draad toen het begon.
Ik heb net de verbinding met de site verbroken, en na verkenning werkt het prima.
Is dit de eerste keer dat dit gebeurt? Ik ging toch terug naar onze teams!
Bah! aan de andere kant was het bespreken van Creo op een Solidworks-forum riskant.
PS Ik zocht naar de definitie van " Confique "... nou ik kon niets vinden...
Niets anders te doen dan waarom een afbeelding vertalen?:
Vooral omdat Lacasa mij erg Frans lijkt gezien zijn 1e baan.
Ik denk dat met alleen code in een positie, het hetzelfde is.
De vertaling van bing is soms willekeurig...
Ja, de eerste keer. Mijn intuïtie is dat de site me als losgekoppeld beschouwde, terwijl ik dat niet was. Alsof hij me zoals gewoonlijk wilde ontslaan terwijl ik in functie was, maar deze keer verzette ik me fel tegen deze ontoelaatbare belediging.
De link met Engelse woorden denk ik... Bing doet wat de Franse Academie doet; Verfrans van alles en nog wat.
Hallo
Ik weet niet of ik de enige ben die het " stoort", maar zou het mogelijk zijn om een optie als " markeer alles als gelezen " te hebben om te kunnen selecteren wat je echt wilt lezen en de rest te kunnen overslaan zonder dat de ongelezen indicator altijd actief is. (het kan ook handig zijn bij terugkomst van vakantie om snel over te kunnen schakelen op het lezen van alles).
@Cyril_f
Om te beginnen, niet zeker of vakanties zijn toegestaan op dit forum!
Anders klik je op Niet gelezen en vervolgens op VU om alle ongelezen berichten weer te geven zoals je ze ziet:
Ik zal testen, maar niet erg impliciet. Daarnaast lijkt het mij dat van tijd tot tijd de ongelezen teller niet wordt verhoogd terwijl ik veel ongelezen onderwerpen heb
Edit: Voorbeeld zojuist
Hallo team,
Zou het mogelijk zijn om de " doorhaling " en " onderstrepen " toe te voegen in de werkbalk voor het opmaken van berichten?
Bedankt.
Ik weet het niet, Oeps! Pardon... Ik " duimen omhoog ", @Sylk voorstel om het te onderstrepen.
Duw je niet tegen de stang? Zo praktisch om een stommiteit door te strepen die we in een post zeiden, maar die zichtbaar moet blijven voor het begrip van de draad.
Zonder het doorgestreepte gereedschap kan niemand een streep trekken onder het verleden
Hoi allemaal
Ik heb het verzoek ingediend bij onze technische teams
Fijne dag
Coralie
@Sylk , oké, ik wil veel verder gaan , voor deze keer, de " gek ", maar houd er rekening mee dat @sbadenis volkomen gelijk heeft: "@Maclane zeg nooit onzin!" (anders kan het zijn egocentrisme schaden...
)
Zie je, met de doorgestreepte tool had je het woord nooit kunnen doorstrepen