We zijn verheugd de release van de Visiativ e-shop aan te kondigen!
Vind al uw CAD-oplossingen online (SOLIDWORKS, CATIA, 3DEXPERIENCE, myCADservices...), HP werkstations, MarkForged 3D-printverbruiksartikelen en cyberbeveiligingsoplossingen...! U kunt uw producten nu rechtstreeks in de eshop bestellen!
Plaats je bestelling en wij zorgen voor de rest! Ontdek het nu en geef ons uw feedback: https://shop.visiativ.com/
Als ik de aangeboden werkplek zie, droom je er niet van
niets op het moederbord
een 500 GB SSD HDD Met 500 giga hoef je niets anders dan SW te plaatsen.
Niets over het aantal en type connector
Merk onbekend
Geoptimaliseerde processor (ik weet niet wat dat betekent in vergelijking met de twee CPU-marktleiders.
Op het deel hoe je je SW kiest, is het de souk
Ik vraag me af wie zoiets duurs zou kopen in een E-shop
@Coralie als je een instant QWIZZ zou maken, zou je zeer verrast zijn!
Het grappigste zou zijn om een verkoper bij de qwizz te bereiken, omdat ze daar elke andere keer niets krijgen.
Als ik " mijn producten " maak, komt het niet overeen met wat ik heb gekocht, enz...
Kortom, het kan een geweldig gespreksonderwerp zijn op het forum!
Ik word bijvoorbeeld verklaard een premium-versie te hebben terwijl dat niet zo is!
Dus als de e-shop een manier is om een nieuwe klant te leren kennen, maar op voorwaarde dat je een goede ranking hebt Ervaring met gogol " Or+ kopen+Solidworks "
Hallo @Zozo_mp , Bedankt voor je feedback! Onze e-shop is net online gegaan en kan natuurlijk worden verbeterd met uw aanbevelingen: wie beter dan gebruikers om ons hun feedback te geven? Er is in ieder geval rekening gehouden met uw opmerkingen en we werken aan het onderwerp Coralie
Hallo Coralie. Ik ben het een beetje met Zozo_mp eens. De beschrijving van het resort in premium (het voorbeeld waar ik naar keek), is technisch niet gedetailleerd en oninteressant voor de SW-community-enthousiastelingen die we zijn. Bovendien vrees ik dat het qua kosten niet concurrerend is ten opzichte van Dell.
De premium stations worden a priori geproduceerd door FRA-SYS. Het is een assembler en optimizer. Ze specificeren niets over de processors omdat ze overklokken en overkoelen.
De specificaties van FRA-SYS zijn ook nogal wazig en omdat het een assembler is, stoppen ze een beetje van wat je wilt in de machine. Ik denk dat het voorgestelde station de Ultra van Frasys is, aangepast aan het ontwerp met solidworks (keuze uit grafische kaart, RAM, SSD... door Visiativ)
Bedankt voor uw interessante feedback over het Premium resort Ik kan bevestigen dat het een station is dat op maat is gemaakt voor optimaal SW-gebruik. Er wordt echt R&D-werk verricht om onze klanten nog meer prestaties te bieden die ze elke dag van ons eisen. Wat betreft de kosten van het station, het is absoluut geen obstakel in vergelijking met de voordelen die het met zich meebrengt. We kunnen dit uitvoeriger bespreken als u dat wenst.
Hallo Ik heb zojuist de andere opmerkingen gelezen en ik zou u willen adviseren om de kenmerken in detail te beschrijven en uw partnerschap met de monteur en de voordelen van hun technologieën en montagekeuzes te benadrukken.